Mitä v****a, 3pv sitten plussa, nyt NEGA RASKAUSTESTISTÄ??`??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EiOleTOTTA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EiOleTOTTA

Vieras

Sain jo 9 päivää sitten herkällä testillä haamun. Tein uuden testin menkkojen odotettuna alkamispäivänä ja tulos oli hyvin haalea plussa. uusin testin 3 päivän kuluttua ja tulos oli edelleen aika haalea plussa. selvä viiva, mutta aika haalea aamupissasta. oireita oli, mm . rintoja vihloi. luin, että haalea plussa voi olla ihan normaalikin. nyt piti olla rv 5 ja huvikseni tein uusintatestin, predictorin, jonka pitäisi olla 99% varma. tein testin oikein ja tulos oli PUHDAS NEGATIIVINEN!!!

Sanokaapas nyt, millä todennäköisyydellä tuo oli varhainen keskenmeno? olen helvetin vihainen ja surullinen itseäni kohtaan, koska olin hyvillä mielin raskaudesta. Olen saanut jo aiemmin keskenmenon 09/09 ja 01/10. esikoinen sai alkunsa helposti 4 vuotta sitten.

EIKÖ TÄMÄKÄÄN NYT SITTEN ONNISTUNUT????

tossa ole just se syy, miksi testiä ei saisi tehdä liian aikaisin.
Ilmeisesti munasolun hedelmöittyminen on ihan yleistä, mutta kuitenkin
raskaus menee heti "kesken", koska munasolu ei ole kiinnittynyt kunnolla (kemiallinen raskaus)
Jostain luin, että nainen raskautuu usein, mutta hedelmöittynyt munasolu
ei pysykään matkassa. Ihan luontevaa, kun miettii, että kohtuun laitetaan useampiakin
alkioita kerrallaan, eikä niistäkään kaikista tule vauvoja.

Kait aina kannattaisi odottaa, että menkat on kunnolla myöhässä.

ei sitä ehkä kukaan voi sanoa, koska se vuoto alkaa, mutta kait yleensä 1-2 viikkoa siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Toivotaan nyt kuitenkin, että testi on ollut vain viallinen.
Osta semmoinen testi joka näyttää sanan "raskaana" ja viikot, on varmaan luotettavin.

Alkuperäinen kirjoittaja eikö:
Kait aina kannattaisi odottaa, että menkat on kunnolla myöhässä.

Sama mieltä tästä, eli ekan kerran kannattaisi testata vasta sillon, kun menkat tosiaan kunnolla myöhässä. Säästää itseäänkin vähän pettymyksiltä. Helppo tietysti sanoa näin ulkopuolisena, ymmärrän kyllä, että se saattaa olla ylitsepääsemättömän vaikeaa silloin, kun sitä raskautta kovasti odottaa ja toivoo.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Kemiallinen?

Hedelmöittynyt munasolu vain "raapaisee" kohdun limakalvoa, mutta ei kiinnity.

Joo tiedän, ehdotin vaan sitä!

Mä ajattelin, et sä kysyt, et "mikä kemiallinen" kun edellinen oli just ehdottanut sitä. Sitten paljon myöhemmin huomasin, et ootte vastanneet samalla kellonlyömällä, mut en jaksanu alkaa muokkaamaan omaa tekstiä.

Mä oon tehnyt clearbluen testillä negan vaikka tein mielestäni oikein ja seuraavana päivänä apteekin testillä tuli maailman selkein plussa ja seuraavalla viikolla ultrassa todettiin että olin jo kolmannella kuulla... ja tosiaan 1 nega tuli silti!

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Mä ajattelin, et sä kysyt, et "mikä kemiallinen" kun edellinen oli just ehdottanut sitä. Sitten paljon myöhemmin huomasin, et ootte vastanneet samalla kellonlyömällä, mut en jaksanu alkaa muokkaamaan omaa tekstiä.

Asia on piffi

Kannattaa jättää se testaaminen siihen plussaan, testeissä saattaa olla vikoja, eri testeissä eri herkkyyksiä jne. Jos sulla ei menkkoja oo tullut, niin usko siihen plussaan kuitenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Kannattaa jättää se testaaminen siihen plussaan, testeissä saattaa olla vikoja, eri testeissä eri herkkyyksiä jne. Jos sulla ei menkkoja oo tullut, niin usko siihen plussaan kuitenkin :)

siksi testasin uudestaan, kun ihmettelin, miksei plussaviiva vahvistunut kovinkaan paljoa. olin varma, että nyt viiva olisi vahva.

Ei sun auta kun odottaa ja testata uudestaan. Predictor on kai niitä ei-herkimpiä, mutta pitäishän sulla olla menkatkin jo viikon verran myöhässä. Toivotaan parasta, ei sitä vielä varmaksi tiedä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon tehnyt clearbluen testillä negan vaikka tein mielestäni oikein ja seuraavana päivänä apteekin testillä tuli maailman selkein plussa ja seuraavalla viikolla ultrassa todettiin että olin jo kolmannella kuulla... ja tosiaan 1 nega tuli silti!

Siis tällä luotettavimmaksi kehutulla digitestillä??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:

siksi testasin uudestaan, kun ihmettelin, miksei plussaviiva vahvistunut kovinkaan paljoa. olin varma, että nyt viiva olisi vahva.

mulla ei koskaan ole tullut "vahvaa" plussaa, vaikka toisesta testasin kun menkat oli 3 viikkoa myöhässä. Himmeitä viivoja oli silloinkin ja nyt ne himmeet viivat ovat jo 4 ja 6 vuotiaita :)

Yhteistyössä