Mitä ulos päälle vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tintti

Vieras
Hei! Olisin halunnut vähän kysyä vinkkejä mitä laittaa pojalle päälle joka 4kk vanha, ja joka matkustaa vaunuissa, makuupussissa ja siis kantokopassa. Olen tähän asti pitänyt nyt kesän jälkeen äitiyspakkauksesta saatua välikausipukua ja alla vaan housut + pitkähihainen body. On jotenkin tuntunut että vaunuissa tarpeeksi lämmin koska onhan se tuulelta suojassa aika hyvin ja kun pojan olen pois ottanut on ollut ihan lämmin, ehkä jopa kuuma. Mutta mitä mieltä olette, pitäisikö jo alkaa pukemaan enemmän sinne puvun alle? On ensimmäinen lapsi niin en oikein tiedä:)

mä pidän tällä kelillä 1vllä bodya, verkkarit ja äpn toppapuku ja makuupussi. ei ole koppaa vaan rattaissa. ja kypärämyssy ja hattu,hanskat ja toppakengät. eilen esim kun heräs 2tunnin päikkäreiltä oli aivan sopivan lämpöinen,ei ollut hiki ollenkaan

Body+potkuhousut, äitiyspakkauksen vanupuku, fleecepeitto ja vaunujen päällä sadesuoja joka pitää tuulenkin loitolla. Näin meillä. Eli ei ole edes vielä makuupussia. Ja hyvin on tarjennut 4kk ikäinen poika.

Yhteistyössä