mitä tuumaisit appivanhempien lahjasta joka olisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
kahvipaketti ja muovinen kirkaansininen läpimitaltaan 10cm oleva valopallo. arvo alta 10 euroa ja se olisi yhteinen lahja sinulle ja miehellesi ( siis heidän pojalleen)

yhtä hyvä kuin meidän anopin meille antama .. kahvipaketti -> suodatin kahvia (ei käytetä kun meillä on perkolaattori jossa käytämme pannujauhatusta.. anoppi tietää kyllä)
ja paketti sport tuplaa omenanmakuista (hyi helvetti inhoan tuplaa missä muodossa tahansa) oli varmaan saanut säästömarketista halvalla kun päiväys oli menossa että silleen :laugh:

No en mitään. Ihmisillä on niin erilainen maku, että lahjat ei yksinkertaisesti voi olla aina saajansa mieleen. Ja minusta on suunnattoman lapsellista miettiä, että "tämäkin oli niin halpa lahja"..huh, huh. Ajatus on tärkein ja lahjan rahallinen arvo. Ei tarvi käyttää jos ei miellytä mutta ei ehkä kannata turhaan murehtiakaan.

joo kuullostaa anopilta, jolta saimme kerran postimyyntitilauksen tilaajalahjana saamansa tingeling-killuttimen lahjaksi

taidan pakata samaisen ja laittaa sille ens jouluna, tuskin se sitä edes muistaa nähneensä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en mitään. Ihmisillä on niin erilainen maku, että lahjat ei yksinkertaisesti voi olla aina saajansa mieleen. Ja minusta on suunnattoman lapsellista miettiä, että "tämäkin oli niin halpa lahja"..huh, huh. Ajatus on tärkein EI lahjan rahallinen arvo. Ei tarvi käyttää jos ei miellytä mutta ei ehkä kannata turhaan murehtiakaan.
pikku virhe putkahti tuonne edelliseen

tähän lisään: eivät ole rahattomis , ostivat uuden auton ja miehen siskolle ja aikuisille lapsille ostetaan tai annetaan rahaa ja sijaislapsille, meidän porukka ei sitten olekkaan mitään.... sellainen tune mulla on. Riidoissa ei olle ja olen aina kohdellut heitä ystävällisesti ja kunnioittaen, mies myös tietenkin. Mieheni on heidän vanhin lapsi.

No me saimme muovisen pyykkikorin yhteiseksi syntymäpäivälahjaksi ja miehen valmistujaislahjaksi, vai oliko kihlajaislahjaksi.

Hieman olin hämmästynyt, kun kuitenkin miehen siskoa autettu rakentamalla talot jne. Kun anoppi ehdotti pyykkikoria, kuvittelin edes jotain hienoa rottinkista...

ainoana lahjana ( ? ) aika hmm.. mielikuvitukseton :D
Ajattelisin ettei sen vanhemmat ehkä ole lahjaihmisiä jouluna ainakaan. Ja kun lapsenlapsi saisi synttärilahjaksi valkoiset tennis-sukat niin arvaisin uudestaan saman.

Itse emme tekisi moisella lahjalla mitään. Meillä ei ole edes kahvinkeitintä suodatinkahville.. ja valopallo on luonnonvarojen tuhlausta kun en keksisi sille käyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
että aikamoiset appivanhemmat olet saanut! toivottavsti et itse ihan mahdottomasti törsännyt vaivaa ja rahaa heidän lahjaansa..

ostin anne mattilan cd ja kauniita joulupyyhkeitä , siis käsipyyhkeitä ja hyvä tuoksuista saippuaa. he ovat anne mattila faneja ja käyvät tanssimassa usein.

me saatiin 1000 euron arvoinen lahja:)
Mutta oikeesti, ei se arvo vaan se ajatus, että on edes muistettu jotenkin. Onhan appivanhemmilla voinu olla joku syy ettei ne ehtiny/päässyt kaupoille paria päivää enne joulua jos oli vaikka kipeenä ja jäi vähän pienet lahjat tms. Tai appiukko oletti että vaimo on laittanut jo prempaakin pakettiin ja osti vain kahvin ja pallon lisäksi. Sattuuhan noita lahjoja vanhoilla ihmisillä menemään vääränkin osoitteeseen, jos nimilappuun laittaa vahingossa väärän nimen. Meidän 75vuotiailta on ainakin tapahtunut joskus tämmöinen kömmähdys... Ihmettelin vaan sille ääneen että mitäköhän me tällä lahjalla tehdään, ja mummo sanoi että voi ei se teille pitänyt tulla vaan toisille lapsenlapsille... :)

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
että aikamoiset appivanhemmat olet saanut! toivottavsti et itse ihan mahdottomasti törsännyt vaivaa ja rahaa heidän lahjaansa..

ostin anne mattilan cd ja kauniita joulupyyhkeitä , siis käsipyyhkeitä ja hyvä tuoksuista saippuaa. he ovat anne mattila faneja ja käyvät tanssimassa usein.

Jos kahvipaketti ja valopallo oli ilkeilyä heiltä teille jostakin syystä. .. niin ehkä osaavat hävetä nyt kun saivat kivan ja ajatellun lahjan teiltä. Yleensä tuollaisessa tilanteessa ihmisen omatunto alkaa kolkuttaa.

Yhteistyössä