V
vieras
Vieras
Nyt olisi vinkit tarpeen..haluaisin ostaa miehelleni jonkun hyvän tuoksun lahjaksi. On tähän asti käyttänyt Hugo Bossia, mutta nyt saisi mielestäni kokeilla jo jotain uutta. Joten kertokaahan vinkkejä, kiitos! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Ei mitään. Hajutonta dödöä vaan.
Musta hajustetut miehet on ällöttäviä :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja juup:Dieselin Fuel for life, Sit Hugo Bossin Boss in motion ja joku tuoksu jonka nimi on Allure..se on miehen suosikki.
Alkuperäinen kirjoittaja i:joku musta ferrari se taisi olla?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Ei mitään. Hajutonta dödöä vaan.
tjaa.. minä taas tykkään että mies tuoksuu muulle kuin hielle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Ei mitään. Hajutonta dödöä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Ei mitään. Hajutonta dödöä vaan.
Peesi. Kyllä miehen tulee tuoksua sopivasti jollekin hajusteelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Ei mitään. Hajutonta dödöä vaan.
Peesi. Kyllä miehen tulee tuoksua sopivasti jollekin hajusteelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:JEAN PAUL GAULTIER :heart:
aivan huumaava tuoksu.! saa mun pään kääntymään kadulla jos joku sitä käyttävä kävelee ohi.. suosittelen.!
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Ei mitään. Hajutonta dödöä vaan.
Ai, mun mies ei haise kyllä hiellekäänhän tuoksuu omalle itselleen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja gay vai ei:Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:JEAN PAUL GAULTIER :heart:
aivan huumaava tuoksu.! saa mun pään kääntymään kadulla jos joku sitä käyttävä kävelee ohi.. suosittelen.!
Puhutko nyt LE MALE-tuoksusta? Se tuoksuu kyllä todella ihanalle..ainut vaan että se on myös legendaarinen homotuoksu :G
Alkuperäinen kirjoittaja gay vai ei:Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:JEAN PAUL GAULTIER :heart:
Puhutko nyt LE MALE-tuoksusta? Se tuoksuu kyllä todella ihanalle..ainut vaan että se on myös legendaarinen homotuoksu :G
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Ei mitään. Hajutonta dödöä vaan.
![]()
kyl pieni hiki saa joskus haista siis ei sellanen yök hiki vaan sellanen kiihottava...oon varmaan ainoo joka on tätä mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Ei mitään. Hajutonta dödöä vaan.
![]()
kyl pieni hiki saa joskus haista siis ei sellanen yök hiki vaan sellanen kiihottava...oon varmaan ainoo joka on tätä mieltä.