Mitä tunteita bb-asukkaat herättää tällä hetkellä?

lauantaipussi

Aktiivinen jäsen
29.04.2008
2 565
0
36
Kattelin parin pvän aikana vkon bbt putkeen ku oli vapaata, ja oon kyl sitä mieltä että nyt:
Sami pihalle ja sassiin! On niin polleata poikaa, ja niin kateellinen myös toisille! Yööök! :x

Ja Dana! Oikea kaksnaamanen biatc! On niin Kätlinille kultanen ystävä, mut seläntakana puukottaa...En ois uskonu... Ja kännissä aina todella ärsyttävä. :|

Esaki alkaa jo ärsyttää ku mollaa aina toisia, ku muut on niin sivistymättömiä ja säälittäviä...

Antti on positiivisesti yllättäny, tykkään kyllä hänestä. Reilu tyyppi ja ihan hyviä juttuja.

Stephanialla on melkonen kanki per*iissä.

Asosta tykkään, herkkä mies.

Toni on kans ok. Sampo on aika harmiton harmaa.

Kätlin on ihana herttanen tyttö.

Kätlin, Aso ja Esa varmaan ovat finaalikolmikko...

Kaikki BB-talon asukkaat vaikuttavat vähän hintahtavilta... YÖK! BB on paska ohjelma, just like salkkarit jne... perseestä revittyä käsikirjoitettua paskaa, hyi.

Sami on todellinen inhokki, ollut alusta asti. En voi käsittää mitä jotkut näkee siinä elähtäneessä plösössä, joka luulee olevansa taivaan lahja naisille... HYI ÄLLÖ.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sami on todellinen inhokki, ollut alusta asti. En voi käsittää mitä jotkut näkee siinä elähtäneessä plösössä, joka luulee olevansa taivaan lahja naisille... HYI ÄLLÖ.
Elähtäny rokkikukko! :kieh: Todellakaan ei lahja kenellekään!

btw mistä näkee sen et mikä on äänestystilanne nyt?

Olen kyllästynyt kaikkiin. Näin minulle käy joka kausi.. alussa katson intensiivisesti BB:tä ja näillä main tulee kyllästys. Olen nyt katsonut vaan sunnuntain lähetykset siitä saakka kun Cathjy tuli taloon.

Viime vuonna kiinnostus lopahti myös silloin kun tuli asukasvaihto.

Sami, toni ja Aso. Isä, poika ja pyhähenki kolmikko ulos! samaten Kätlin ärsyttää, kummallisen bimbo ripsien räpsyttäjä ja PELAA kovaa peliä. Naamio kaiken räpsyttelyllä ja sillä vähän oon ihana "valoisuudella". Sampo ja Esa a jotenkin saa pisteet.

Toivottavasti sieltä alkaa tippumaan nuo testosteronihemmot eli Sami ja Toni...Sampokin on kyllä kaikkea muuta kuin testosteroni, ennemmin niiin laimee ollu ja seinäruusu viime aikoina. Kätlin voittoon, koska on ainut jolla voisi olla jotain markkina-arvoa BB-talon jälkeen.

sanotaan että ainota jotka ei niin kovasti ärsytä on: Esa ja Aso, muut voisi vaikka lähteä kaikki tänään pois. Mutta eniten odotan Sami ja Toni lähtöä, joka tulee toivottavasti tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Sami, toni ja Aso. Isä, poika ja pyhähenki kolmikko ulos! samaten Kätlin ärsyttää, kummallisen bimbo ripsien räpsyttäjä ja PELAA kovaa peliä. Naamio kaiken räpsyttelyllä ja sillä vähän oon ihana "valoisuudella". Sampo ja Esa a jotenkin saa pisteet.

Hassua ku ite en nää että Käpsy pelaa mitenkään... Mut se on varmaan sit saanu "pauloihinsa"... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:

Hassua ku ite en nää että Käpsy pelaa mitenkään... Mut se on varmaan sit saanu "pauloihinsa"... =)

Mä taas nään Käpsyn pahimpana pelurina.

Esaa ja Kätliniä kannatan, toinen on fiksu ja toinen iloinen. Kolmantena on finaalissa Aso, jonka pelkään voittavan, kun muistuttaa töksäyttelyillään ja naiiviudellaan ekan kauden Perttua. :/

Antti on parantanut koko ajan, toivonkin sen olevan finaalissa, mutta en usko. Kaikki loput voisivat puolestani poistua vaikka heti, ärsyttäviä minä-minä ihmisiä, sikapossuja egoisteja. :x

Yhteistyössä