Mitä tuliaisiksi Amerikasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Suositelkaapa, mitä kannattaa pyytää tuliaisiksi USAsta, kun mies lähdössä reissuun. Itseä kiinnostaa lähinnä naisten ja lasten vaatteet. Varmaan Gantin ja Ralph Laurenin vaatteet ovat edullisempia? Mitäs muita merkkejä olisi helposti saatavilla. Miehelle kun pitää antaa tarkat ohjeet, tai muuten ei tule mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja Guess:
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Käske tuomaan meille jotain amerikan herkkuja :saint:

Cittarit on muuten alkanu myymään tosi paljon amerikan herkkuja :) Saanu jell-oo ja mac n' cheeseä sieltä :)

Helsingissä Kampin K-Supermarketista löytyy jenkkituotteita suht paljon.
Täältä lapista niitä ei saa :( :p

Herkut ei mua kiinnosta. Sisustukseen voisin kyllä pyytää gantin tekstiilejä tms. , kun täälläpäin saa hyvin niitä kaupoista:) Niinkuin kofeiinitonta cherry cokea. Vaatteita tosiaan ajattelin pyytää. Naisten 36-38 taitaa olla koko 8? Tod´shan on se laadukas laukkumerkki, sellainen Amerikan Mulberry? Guessin laukut ei ole oikein mun tyylisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Minä kaipaisin sieltä Kitchen Clippejä, ja sitten niitä minigrip-pusseja jossa on sellainen kätevä sulkusysteemi :xmas: Ja joulukoristeita :xmas: :xmas: Ja kaikkea paperisälää.

Minä olen tuonut niitä pusseja myös Englannista ja Saksasta, muistaakseni myös Ruotsista. Ne ovat kyllä käteviä.

Yhteistyössä