Y
yöunensa menettänyt
Vieras
Poika vöhkinyt papaltaan kirkasta pari vk sitten.
Laimensi pieneen limsapulloon vedellä ja joi sen kaverinsa seurassa (kaveri ei juonut).
Jalat altahan siinä meni ja oksentanut oli muutamaan kertaan.
Kaveri kutsunut oman vanhempansa paikalle, joka kutsunut ambulanssin tsekkaamaan pojan kunnon.
Tästä seurasi lastensuojelu ilmoitus ja nyt tuli kutsu sosiaalitoimistoon.
Ahdistaa, hävettää ja vielä kerran ahdistaa.
Pojan kanssa asiaa käsitelty ja rangaistukset langetettu.
Poika muutoin kunnollinen eikä muutoinkaan luuhaa yökausia missään. Harvoin mihinkään lähteekään ja jos lähtee, niin tiukat kotiintuloajat jne sekä noudattaa niitä.
Tämä siis ensimmäinen ja toivottavasti myös viimeinen kerta.
Tai no toki kerran aiemmin maistellut on isommassa porukassa ja siitä ihan itse kertonut ja tuolloin oli sitä mieltä, että miten kukaan tuollaista myrkkyä juo.
Silti piti nyt sitten kokeilla ihan kunnon känni
Mitähän tuolla sos.toimistossa tapahtuu? Ei onneksi ole tarvinnut vierailla ko. toimistossa tällaisten asioitten takia, saati minkään asian takia.
Mulla on niiiiiiiiiiiiin paha olo ja tuntuu, etten millään pääse nyt yli tästä
Jo pelkkä sana lastensuojeluilmoitus tuntuu hirveältä.
Laimensi pieneen limsapulloon vedellä ja joi sen kaverinsa seurassa (kaveri ei juonut).
Jalat altahan siinä meni ja oksentanut oli muutamaan kertaan.
Kaveri kutsunut oman vanhempansa paikalle, joka kutsunut ambulanssin tsekkaamaan pojan kunnon.
Tästä seurasi lastensuojelu ilmoitus ja nyt tuli kutsu sosiaalitoimistoon.
Ahdistaa, hävettää ja vielä kerran ahdistaa.
Pojan kanssa asiaa käsitelty ja rangaistukset langetettu.
Poika muutoin kunnollinen eikä muutoinkaan luuhaa yökausia missään. Harvoin mihinkään lähteekään ja jos lähtee, niin tiukat kotiintuloajat jne sekä noudattaa niitä.
Tämä siis ensimmäinen ja toivottavasti myös viimeinen kerta.
Tai no toki kerran aiemmin maistellut on isommassa porukassa ja siitä ihan itse kertonut ja tuolloin oli sitä mieltä, että miten kukaan tuollaista myrkkyä juo.
Silti piti nyt sitten kokeilla ihan kunnon känni
Mitähän tuolla sos.toimistossa tapahtuu? Ei onneksi ole tarvinnut vierailla ko. toimistossa tällaisten asioitten takia, saati minkään asian takia.
Mulla on niiiiiiiiiiiiin paha olo ja tuntuu, etten millään pääse nyt yli tästä
Jo pelkkä sana lastensuojeluilmoitus tuntuu hirveältä.