J
juu'u
Vieras
Mekään emme saa asumistukea, koska avopuolisoni on velvollinen elättämään minut opintotuellaan, huoh. Itse saan asumistukea 180e eli vuokran jälkeen jää kahden ihmisen elämiseen 140e.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mee töihin:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nii-i. Olisihan se kivaa, jos saisi kaikenlaisia tukia, kun elää yli varojensa ja rahat eivät siksi riitä. Mutta ei se mene niin.
No hohhoijaa![]()
Me emme kyllä elä yli varojemme. Tai mies varmaan elää kun on nuoruudessaan ottanu lainaa tyhmiin asioihin.
Niitä nyt sit joudutaan makseleen.
No näinhän se menee...raha kun ei puussa kasva jos et tienny?
Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla jää käteen 800e ja mulla on kaksi lasta 5v ja 12v enkä tarvi mitään tukia lisänä. TEEN töitä ja silti jää kolmelle 800e/kk . ENKÄ VALITA.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja .:tai sitten ilmoittaudut työttömäksi
Saakohan työttömänä enemmän kuin kotihoidontuella??
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja .:tai sitten ilmoittaudut työttömäksi
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja .:tai sitten ilmoittaudut työttömäksi
Saa, mutta varaudu siihen että olet hyvinkin nopeasti jollain kurssilla, jonne on pakko mennä jos meinaat työttömyystukia saada.