A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Asumistuki ja toimeentulotuki. Ootko kotona itse?
Alkuperäinen kirjoittaja sossutäti:Riippu tuloista, millaset teidän perheen nettotulot on? Niin ja minkä kokoinen perhe?
Alkuperäinen kirjoittaja H:Kelan sivuilla on asumistukilaskuri, kokeile sillä oisko teillä siihen mahkuja.
Alkuperäinen kirjoittaja H:Hohhoijaa, ette varmasti noilla tuloilla saa avustuksia. Töihin vaan niinkuin muutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja sossutäti:Riippu tuloista, millaset teidän perheen nettotulot on? Niin ja minkä kokoinen perhe?
Miehelle jää käteen n. 1800? kun verot otetaan pois. Minä, mies ja yksi lapsi, 10 kk kuuluu perheeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nii-i. Olisihan se kivaa, jos saisi kaikenlaisia tukia, kun elää yli varojensa ja rahat eivät siksi riitä. Mutta ei se mene niin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nii-i. Olisihan se kivaa, jos saisi kaikenlaisia tukia, kun elää yli varojensa ja rahat eivät siksi riitä. Mutta ei se mene niin.
No hohhoijaa![]()
Me emme kyllä elä yli varojemme. Tai mies varmaan elää kun on nuoruudessaan ottanu lainaa tyhmiin asioihin.
Niitä nyt sit joudutaan makseleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja sossutäti:Riippu tuloista, millaset teidän perheen nettotulot on? Niin ja minkä kokoinen perhe?
Miehelle jää käteen n. 1800? kun verot otetaan pois. Minä, mies ja yksi lapsi, 10 kk kuuluu perheeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja .:ei noilla tuloilla mitään saa, ootko miettiny jos yrittäisit etsiä vaikka ilta ja v-loppu duunia? Ite teen noin 10 h viikossa, sen jälkeen kun mies on päässy töistä ja viikonloppusin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nii-i. Olisihan se kivaa, jos saisi kaikenlaisia tukia, kun elää yli varojensa ja rahat eivät siksi riitä. Mutta ei se mene niin.
No hohhoijaa![]()
Me emme kyllä elä yli varojemme. Tai mies varmaan elää kun on nuoruudessaan ottanu lainaa tyhmiin asioihin.
Niitä nyt sit joudutaan makseleen.
Alkuperäinen kirjoittaja .:tai sitten ilmoittaudut työttömäksi
Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla jää käteen 800e ja mulla on kaksi lasta 5v ja 12v enkä tarvi mitään tukia lisänä. TEEN töitä ja silti jää kolmelle 800e/kk . ENKÄ VALITA.