Mitä tukia voi saada kun on tiukkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Hohhoijaa, ette varmasti noilla tuloilla saa avustuksia. Töihin vaan niinkuin muutkin.

Johan sanoin että kun ei ole töitä. Asutaan tosi pienellä paikkakunnalla (3000 asukasta) ja oon kyselly töitä mut ei oo. Vieraalle paikkakunnalle ei oo mahkuja lähtee töihin kun ei oo toista autoa jolla ajaa, ja ei ole kyllä varaa ostaakkaan toista.

ei noilla tuloilla mitään saa, ootko miettiny jos yrittäisit etsiä vaikka ilta ja v-loppu duunia? Ite teen noin 10 h viikossa, sen jälkeen kun mies on päässy töistä ja viikonloppusin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja sossutäti:
Riippu tuloista, millaset teidän perheen nettotulot on? Niin ja minkä kokoinen perhe?

Miehelle jää käteen n. 1800? kun verot otetaan pois. Minä, mies ja yksi lapsi, 10 kk kuuluu perheeseen.

Meillä jää käteen 950? kuukaudessa! Onneksi saadaankiin nyt toimeentulotukea ja asumistukea. =)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Nii-i. Olisihan se kivaa, jos saisi kaikenlaisia tukia, kun elää yli varojensa ja rahat eivät siksi riitä. Mutta ei se mene niin.

No hohhoijaa :D :D Me emme kyllä elä yli varojemme. Tai mies varmaan elää kun on nuoruudessaan ottanu lainaa tyhmiin asioihin. :( Niitä nyt sit joudutaan makseleen.

Nii-i. Olisihan se kivaa, jos saisi kaikenlaisia tukia, kun elää yli varojensa ja rahat eivät siksi riitä. Mutta ei se mene niin.

No hohhoijaa :D :D Me emme kyllä elä yli varojemme. Tai mies varmaan elää kun on nuoruudessaan ottanu lainaa tyhmiin asioihin. :( Niitä nyt sit joudutaan makseleen.

Voi miten kurjaa.
Maksaiskohan joku meidänkin asuntolainan ja opintolainat ja masterin. Menee vähän tiukille.

Alkuperäinen kirjoittaja sossutäti:
Riippu tuloista, millaset teidän perheen nettotulot on? Niin ja minkä kokoinen perhe?

Miehelle jää käteen n. 1800? kun verot otetaan pois. Minä, mies ja yksi lapsi, 10 kk kuuluu perheeseen.

Ette saa, tavallinen summa.
Monet elää pienemmällä.

Jos teillä satasten tai tonnien terveyskulut (julkisella), niin voitte ehkä saada tt-tukea.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
ei noilla tuloilla mitään saa, ootko miettiny jos yrittäisit etsiä vaikka ilta ja v-loppu duunia? Ite teen noin 10 h viikossa, sen jälkeen kun mies on päässy töistä ja viikonloppusin.

Tiedot minusta on aika monessa paikassa, et jos tulee tarve niin saa soittaa. Mut ei oo kuulunu. En viiti koko ajan olla soittamassakaan, oon siis jo moneen otteeseen soittanu että onko tarvetta. Mut en tiiä sit tekeekö tää lama aika ettei nyt oo töitä.

No näinhän se menee...raha kun ei puussa kasva jos et tienny?

Yhteistyössä