Mitä tilaatte Subiinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sub
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sub

Vieras
En ole koskaan käynyt. Tuttava kertoi että hän ei tykännyt oli ollut mauton. Lienee riippuu siitäkin mitä väliin haluaa... Huomenna mennään työporukan kanssa käymään lounaalla siellä, joten omat lempparit kehiin!

tonnikala, merenherkku tai paahtopaisti. kana teriyaki on kanssa hyvä. ja AINA hunajakaura-leivällä, päälle hunajasinappia, juustot, kaikki kasvikset paitsi jalapeno ja sipuli ja sitte vielä mustapippuria ja oreganoa.

ei oo koskaan ollu mauton :p :p :p

no mä en muita kai niistä oo maistanut mutta se subway club ja steak&cheese on hyviä, niitten kans se oregano-leipä, kastikkeeksi hunajasinappi, kasviksista otan salaatin,tomaatin, kurkun, paprikan ja sipulin ja kaikki mausteet, ei öljyä eikä etikkaa ja hyvää on aina ollu :P

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Heh. Mä olen omavarainen ja ihan aluksi tuli mieleen huomauttaa että sub kirjoitetaan pienellä.

(no joo, en ole milloinkaan edes maistanut, kelpaisi kyllä kiitos :p , mikä vaan)

Heh, ja mä en ole nyt äidinkielentunnilla

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kana teriyaki tuplajuustolla.

Just tää!!!! Ja kaikki muu mahollinen täyte, paitsi ei mustia oliiveja :x
Jalapenoja voi laittaa enemmänkin!! Niin ja valkosipulimurskaa :p

Sähän hitto soikoon tilaat MUN subin :D
Eli just noin, oliivit hittoon ja jalapenoja tilalle :p

Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
En oo koskaan vielä syönyt, mutta voishan sitä kokeilla joskus :) Eikös ne oo kauhean kaloripitoisia vai saako jotain vähän kevyempää versiotakin?

Se riippuu ihan siitä mitä sinne laitetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Tonnikala juustolla ei ei paahdeta.
Väliin tomaattia, salaattia, sipulia ja suolakurkkua ja hunajasinappi kastikkeena. nam :p Ainiin oreganoa

Sama! Täytteetkin taitaa olla samat, otan muut mutten paprikaa, oliivia enkä jalapenoja.

Yhteistyössä