K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Lego, Playhouse Disney, Tuomas Veturi, Littles Pet Shop - pelejä, 1001 Pelit - sivustolta pelailee peleja, Pikku Kakkosella käy pelailemassa ja mitäs muuta ...
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Joitain turvallisia retropelejä voi pelauttaa, kuten Doomia.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Gcompris on ihan suosikki, sen saa netistä ilmaiseksi.
Viiru ja Pesos-pelit, mah-jong.
Mun mielestä saa ja pitää opetella pelaamaan ja käyttämään konetta asap. Eipä tarvii tuskailla kuten äiteensä...
Tarkoitan, että mulla tulee lähes joka päivä tilanne, että en tiedä onko vika koneessa vai enkö vain osaa. (ns. täti-bugi).
Vaikka kaikki tämmöset koneet on mun aikakaudella tulleet! Kotona ei ollut pc:tä, mutta kaikki videot ja mikrouunit piti ensin opetella, sitten opiskeluaikana windows 3.1 jne. Eli perusteet pitäis olla hanskassa, mutta silti tuntuu, että en pysy perässä...
Eli toivon, ettei mun lasten tarvii ikinä olla samassa tilanteessa! Ja kyllä mun 6-vuotias jo lukee ja 4-vuotias pelaa sujuvasti vaikke ei lue. Pleikkaa tai vastaavaa meillä ei ole. Vielä.
Tarviiko nykyisin vielä poistaa ensin koneelta Windows, että muisti riittää?Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Joitain turvallisia retropelejä voi pelauttaa, kuten Doomia.
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Gcompris on ihan suosikki, sen saa netistä ilmaiseksi.
Mun mielestä saa ja pitää opetella pelaamaan ja käyttämään konetta asap. Eipä tarvii tuskailla kuten äiteensä...
Tarkoitan, että mulla tulee lähes joka päivä tilanne, että en tiedä onko vika koneessa vai enkö vain osaa. (ns. täti-bugi).
Vaikka kaikki tämmöset koneet on mun aikakaudella tulleet! Kotona ei ollut pc:tä, mutta kaikki videot ja mikrouunit piti ensin opetella, sitten opiskeluaikana windows 3.1 jne. Eli perusteet pitäis olla hanskassa, mutta silti tuntuu, että en pysy perässä...
Eli toivon, ettei mun lasten tarvii ikinä olla samassa tilanteessa! Ja kyllä mun 6-vuotias jo lukee ja 4-vuotias pelaa sujuvasti vaikke ei lue. Pleikkaa tai vastaavaa meillä ei ole. Vielä.
Mä osaan käyttää tietokoneita, pelikonsoleita ja muita teknisiä laitteita, enkä ole koskaan niiden käyttöä kokenut vaikeaksi. Silti en ole aloittanut alle kouluikäisenä ruudun tuijottamista. Tottakai nykyaikana tietotekniset taidot ovat välttämättömiä opiskellessa ja työelämässä, mutta mielestäni silti tietokonepelit eivät kuulu taaperoiden ja/tai leikki-ikäisten ohjelmistoon.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Gcompris on ihan suosikki, sen saa netistä ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Tarviiko nykyisin vielä poistaa ensin koneelta Windows, että muisti riittää?Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Joitain turvallisia retropelejä voi pelauttaa, kuten Doomia.
![]()