Ä
äitiäinen
Vieras
jos nyt olisi päässyt käymään niinkuin meillä..mun miehellä on paha tyyli joskus esim.lauseen kesken kiroilla,niin ettei itsekään sitä huomaa..olen ollut tosi vihainen siitä sillä nyt poika saattaa päästää samoja sanoja suustaaan..mies on lupautunut ettei enää kiroile ja yrittää muuttaa puhetyyliään..mutta mua hävettää tosi paljon jos poika sanoo jossain yleisellä paikalla jotain..muuten ollaan ihan tavallinen perhe ja asiat ihan ok..niin miten pitäs reagoida pojan kohdalla jos se sanoo jotain yleisellä paikalla,tai kotona..voinko vielä muuttaa sitä mitenkään,että unohtaisi tai saisin loppumaan niitten sanojen käytön..poika on kaksi ja puoli vuotta vanha..niin onhan se nyt aika nolo jos jossain sanoo jotain..ei ole vielä tosin sanonut mitään julkisilla paikoilla..onko kellään samankaltaisia kokemuksia?en nyt tarkoita että sanoisi kokoajan niitä sammakoita..mutta saattaa joskus sanoa sen ruman sanan ja siten ikään kuin katsoo miten minä reagoin siihen..pieni pilkesilmäkulmassa...niin en oikein tiedä miten tekisin, auttakaa jos kokemusta on..