mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi pitikin kysyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi pitikin kysyä

Vieras
tilanne siis tämä kummipoika ei osannut sanoa mitä haluaisi joululahjaksi
kysäisin sitten äidiltä et onko tietoa mitä poika haluaisi ja vastaukseksi tuli pleikkari peli K-18 mutta on ennenkin pelannut ja kuulema ainut lahja mitä todella toivoo
kyseessä 10 vuotias ja jos nyt ihan totta puhun niin ei ihan niin vakaalla pohjalla minun mielestä vaikka suhteellisen reipas ja suurimman osan ajasta kiltti mutta hiukan pientä epävakaisuutta huomattavissa.

itse olen periaatteessa vastaan noita K-18 juttuja eli en omille lapsillenikaan niitä halua enkä osta mutta pitäisikö luottaa siihen et äiti valvoo vai ostaa vain kylmästi jotain muuta

osta jotain muuta :) ei sun tartti ottaa omalle tunnolle tuota peliä.
niin minä tekisin ostat sitten jonkun "tlsemmän" lahjan mutta jolla on kuite käyttlä tuon ikäiselle.. k18 kymmen vuotiaalle... ! En ikuna minä ostaisi omalle veljenpojalleni, hyvä kun annan shrekkiä katsoa :D :laugh:

oma veljenpoikani on kova jätkä rakentelemaan juttuja ja diggaa kovin dvd animaatioista esim madagaskar ja tähtien sota meiningeistä.. oisko joku dvd tai leffaliput teille ?

no ne vanhemmat on ihan oma lukunsa minä ajattelin nyt lähinnä et ostan sitte jonku dvd:n ja pistän lahjakortin jossa lupaan viedä hänet elokuviin ja heselle syömään

nyt vaan mietin et jos se äiti luulee et ostan sen pelin kun kysyin et mitä haluais enkä oo vielä vastannu siihen

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
no ne vanhemmat on ihan oma lukunsa minä ajattelin nyt lähinnä et ostan sitte jonku dvd:n ja pistän lahjakortin jossa lupaan viedä hänet elokuviin ja heselle syömään

nyt vaan mietin et jos se äiti luulee et ostan sen pelin kun kysyin et mitä haluais enkä oo vielä vastannu siihen

Kerro äidille suoraan, että ostat lapsille ikäsuositusten mukaisia pelejä. En ostaisi minäkään K-18-pelejä alaikäisille.

Yhteistyössä