A
autoilija
Vieras
Eli siis,olin autolla liikenteessä,keskusta-alueella jossa 40km/h rajoitus.Kyydissä minulla 2v lapseni ja itse olen rv 31.Huomasin jo pitkän matkan päässä et oikealta on tulossa auto joka tulee kovaa.Hiljensin entisestään kun näytti että auto tulee päälle.Muutama metri ennen risteystä tämä toinen auto jarruttaakin,mutta auton keula tuli ajokaistalle jota minun piti väistää toisen kaistan kautta.Siinä sitten menin näyttämään sille kuskille keskisormea(joo tiedän,tosi kypsää).Tää kuskihan siitä oikein riemastu,ajo niin lähellä minua etten uskaltanu tehä kovia jarrutuksia.Käännyin sitten hiljaisemmalle tielle jota kautta pääsin kotiin,niin yhtäkkiä tämä toinen auto ajoi minusta ohi ja pysäytti auton minun eteeni.Sieltä nousi sellanen about 35v oleva mies,ihan oli jonkun rikollisen näkönen ja se tuli huutamaan siihen auton viereen että täytyykö katkasta sormi irti?!Näytti vielä oikeen miten sen tekisi...Laitoin ovet heti lukkoon ku nousi omasta autosta.Minä säikähdin niin että purskahdin itkuun ja lapseni säikähti myös joten hänkin itki.Pienen hetken se äijä siinä seisoi ja sitte meni takas omaan autoonsa ja lähti menojaan..Mitä minun kannattaisi tehdä?Vieläkin tärisyttää..