V
vierailija
Vieras
Eli olemme olleet nyt 5 vuotta naimisissa ja mieheni ehdotti että vaihtaisimme välillä seksiasentoa. Olemme harrastaneet seksiä aktiivisesti 4x/viikko koko avioliittomme ajan ja asentomme on ollut aina sama, eli minä peiton alla mies päällä. Eilen hän kehtasi sitten ehdottaa, arasti kyllä, että saisi ottaa välillä takaapäin. Suutuin hänelle niin että väänsin hiukan munasta, mutta vain sen verran että se armoton jöpötys lakkaisi edes hetkeksi.
Nyt olen ollut kahden vaiheilla, lähteä vai jäädä. Miten tällaisesta pääsee koskaan yli ja voimmeko enää olla onnellisia koskaan? Niin ja jos ero tulee kuinka kehtaan tunnustaa syyn eroon kenellekään? Miten kukaan haluaisi sanoa ääneen että oma mies on täysin sairas perverssi?
Nyt olen ollut kahden vaiheilla, lähteä vai jäädä. Miten tällaisesta pääsee koskaan yli ja voimmeko enää olla onnellisia koskaan? Niin ja jos ero tulee kuinka kehtaan tunnustaa syyn eroon kenellekään? Miten kukaan haluaisi sanoa ääneen että oma mies on täysin sairas perverssi?