Mitä tekisitte tässä tilanteessa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on tuttu,joka on lapseni kummi,äitini pitää yhteyttä myös tähän henkilöön.Äidilleni hän soittelee pari kertaa viikossa ,mulle silloin tällöin.Nyt tästä henkilöstä ei ole kuulunut mitään kahteen kuukauteen.Kun soittaa hänelle puhelimesta kuuluu:numero ei ole käytössä.Kuitenkin kun kysyin numerotiedustelusta numeroa antoivat tuon saman numeron,joten ei ainakaan ole vaihtanut numeroa.Meillä ei ole yhteisiä tuttuja,enkä tunne hänen sukua.Huolestuttaa!

Asuuko kaukana? Voitteko käydä katsomassa paikan päällä? Tiedättekö ketään naapuria tai tuttua, jolta voisi kysyä? Onko sähköpostiosoitetta? Entä työpaikan sähköpostiosoite? Jos muuta keinoa ei ole, niin varmaan kysyisin poliisilta.

Meiltä on sinne matkaa ehkä joku 40km.Meillä ei ole ketään yhteistä tuttua tai naapureita.sp osotteita ei ole.Mitenkään huonoissa väleissä ei olla,joten mistään sellaisesta ei ole kyse ja tuskimpa sellaisen takia edes kukaan puhelinliittymäänsä sulkee.

No kyllä sieltä olisi jo ilmoitettu jos kuollut olisi, Jättäisit rauhaan kun kerran haluaa.. Näin sanoisin.

Ööööö... Et oo sit koskaan kuullu, että ihmisiä on kuollu kotiinsa ja ne on löydetty vasta pitkien aikojenkin päästä... Ja kenellä on velvollisuus soittaa kaikki puhelimessa olevat numerot läpi? Poliisi ei ilmoitakuolemasta kun lähiomaisille ja jos omaiset ei tiedä, kenen kanssa ihminen on ollu elämänsä aikana tekemisissä, niin mistähän ihmeestä ne tietäs soitella kaikille tutulle?

• Tykkää
Reactions: pamukunkki
Kannattaa kävästä oven takana. Kurkkia ikkunoista ja haistella postiluukusta jos on luukku. Tietää kyllä jos siellä on raato sisällä. Jos ovi on rappukäytävässä, sen haistaa jo sinne. Ellei ole sattunut muumioitumaan, sitäkin on sattunut, ne eivät kai haise sillä tavalla.

En ole ap, mutta tuolle ihmettelijälle joka kysyi 'etkö muka tiedä äidin numeroa'. Mulla ainakin on ystäviä, joiden lähisukua en tunne. Ja myös ystävä joka viettää paljon aikaa yksikseen. Ymmärrän ap:n huolen oikein hyvin ja kävisin paikan päällä katsomassa.

Yhteistyössä