Mitä tekisitte tässä tilanteessa???

Ihme hiippari

Jäsen
11.06.2009
347
0
16
Meinasin saada sydärin kun kirjauduin facebookiin, ex on yön ja aamun aikana kirjoittanut seinälleen minun ja hänen seksi juttuja, siis ajalta kun oltiin yhdessä ja välillä tietysti kokeiltiin jotain uutta ja roolileikkejä ym. Nyt ex:n seinällä komeilee kertomuksia näistä ja minut on mainittu nimeltä :/ :/

Kädet tärisee, sydän hakkaa ja mä en oikeesti enää tiedä mitä vitt*a teen sen hullun kanssa? |O Mä haluan vajota maan alle, kuinka paljon paskaa minä tuolta hullulta vielä niskaani saan? Tämä ei lopu koskaan.

Voisit perehtyä vaikka FB:n sääntöihin josko siellä olisi joku kohta jolla ylläpito saisi tehtyä exälles jotain? Koska onhan toi aika intiimiä ja sun nolaustas.

Toinen on, että kirjoitat sen seinälle oman vastinees ja jos se poistaa sen, ni sullahan on sama teksti tallennettuna jossain muualla ja lisäät sen aina sen poiston jälkeen.

Tuskin meinaan mitkään järkipuheet tollaseen tehoaa.

Saako ex:n tappamisesta saman tuomion kuin ihmisen? Mä hajoon :headwall:

Se poisti ne kirjotukset, harmi vaan että liian moni on ne kerenny lukea.
Ex tekee mun elämästä jotain sairasta leikkiä, koko kirjoittelua ei kuulema olisi koskaan tapahtunut jos olisin tajunnut ettei kannata erota.
Ex tekee kaikkensa tuhotakseen minut.
Pettää vuosia,
valehtelee kaikesta,
haukkuu, uhkailee, syyttää omista virheistää.
Eron jälkeen, mustamaalaa minua kaikille,
ahdistelee yötä päivää,
uhkailee,
tulee kotiini ilman lupaa,
pelleilee lasten tapaamisilla,
valittaa omaa surkeuttaa kaikille jotka jaksaa kuunnella.

Mä olen menettänyt ison osan kavereista nyt eron jälkeen kun ex valehtelee kaikille että se olin minä joka petin ja minulla oli toinen mies joten ex reppana potkastiin pihalle, ex valehtelee kaikille että minä yritän estää häntä tapaamasta lapsiaan ja yritan viedä häneltä kaikki rahat elatusmaksujen muodossa.

Minä olen yrittänyt suhtautua tähän kaikkeen melko neutraalisti ja ilman suurempia tunteen purkauksia mutta nyt alkaa riittää. Mä alan olla täysin kestämisen ääri rajoilla, lataamoon varmaan kohta joudun tai sitten linnaan ex:n listimisestä ( okei tuo viimenen oli vaan vitutuksen purkaus, tämä huomautus siksi ettei kukaan tosissaan kuvittele että listin sen niljakkeen ).

Yhteistyössä