G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:mä istuin sohvalla ku tyttö lähti käymään keittiössä (2m olohuoneesta), matkalla takas jotain tapahtui ja mä kuulin vain huudon ja murinan, en kattonu sillä hetkellä tyttöä.. en yhtään tiedä mitä tyttö ois mahdollisesti voinu tehä että koira reagoi näin.. tyttö se on vähemmän leikkiny/ollu koiran kaa koko koiran olemassaolon aikana..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten voi tietää, pureeko jatkossa - voi olla et lapsi on kiusannu eikä tiedä vaikka jatkossa kiusais taas, vaikka varmaan säikähtikin. Ja ammattikasvattajan tulos on nähtävissä pitkän ajan kuluttua, mihin mennessä ehtii monta puremaa tulla. En kyllä keksi, miten voisit 100 %:sti ehkästä vastaavan (tai pahemman) tapahtumisen..
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Koira pois ja heti! En miettis yhtään enempää asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nunnu:Vaikea tilanne. Koirat ja pieni lapsi ei ole mikään hyvä yhdistelmä...vaikka koira olisi kuinka kiltii ja lapsi ei kiusaisi.
Meillä kävi vuosia sitten näin:
Meillä oli nuori, poika koira 8kk ja oma lapsemme oli tuolloin n5v. Koiramme oli hyvin dominoiva ja yritimme parhame mukan sitä kouluttaa, pyysimme jopa ammattilaiselta apua.
Eräänä päivänä koira ja poika leikkivät pallolla yhdessä. Emme myöskään nähneet mitä tapahtui, mutta koira oli takaapäin käynyt pojan kylkeen kiinni. Ei tullut verta eikä muuta kuin pieni jälki...Poika ei edes pelästynyt...minä raivostuin.
Tämä ei ollut ainut kerta kun koira näykki yms..erityisesti poikaa jopa minua. Noh, nuoret koirathan leikillään nmäykkii jne.
Mutta mielestäni TAKAAPÄIN päälle käyminen oli viimeinen tikki.
En myöskään pystynyt luotamaan koiraan ja näin hän lähti kahden AIKUISEN ihmisen koiraksi.
Ei tarvinnut kauaa miettiä. Sillä koko se 8kk oli ollut koiran kanssa yhtä helv....
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:mä istuin sohvalla ku tyttö lähti käymään keittiössä (2m olohuoneesta), matkalla takas jotain tapahtui ja mä kuulin vain huudon ja murinan, en kattonu sillä hetkellä tyttöä.. en yhtään tiedä mitä tyttö ois mahdollisesti voinu tehä että koira reagoi näin.. tyttö se on vähemmän leikkiny/ollu koiran kaa koko koiran olemassaolon aikana..
Hakiko se tyttö jotain syötävää?
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:siis se on ainaki selvä, että kukaan ei oo lopettamassa tota koiraa.. kasvattaja sen ottaa takas, sit ku me tehään päätös..
tyty oli sairaalassa sitä mieltä että koiran pitää lähtee pois, mut ku tultiin kotiin se oli niinkuin mitään ei ois tapahtunu... ja aamullaki silitti koiraa..
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:mä istuin sohvalla ku tyttö lähti käymään keittiössä (2m olohuoneesta), matkalla takas jotain tapahtui ja mä kuulin vain huudon ja murinan, en kattonu sillä hetkellä tyttöä.. en yhtään tiedä mitä tyttö ois mahdollisesti voinu tehä että koira reagoi näin.. tyttö se on vähemmän leikkiny/ollu koiran kaa koko koiran olemassaolon aikana..
ei, kävi viemässä sinne leivän, ja koira seuras perässä...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:mä istuin sohvalla ku tyttö lähti käymään keittiössä (2m olohuoneesta), matkalla takas jotain tapahtui ja mä kuulin vain huudon ja murinan, en kattonu sillä hetkellä tyttöä.. en yhtään tiedä mitä tyttö ois mahdollisesti voinu tehä että koira reagoi näin.. tyttö se on vähemmän leikkiny/ollu koiran kaa koko koiran olemassaolon aikana..
ei, kävi viemässä sinne leivän, ja koira seuras perässä...
Jos koiraa ärsytti, ettei tyttö antanut leipää sille?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:Alkuperäinen kirjoittaja tok:Voithan sä myös myydä sen eteenpäin, nuori koira kun on (tai kysellä kasvattajalta ottaako takaisin). Mutta myynnissä sun pitää painottaa sitä, että on purrut lasta, joten ei lapsiperheeseen, esim. vanhemmalla pariskunnalla voisi pärjätä paremmin.
Luonnevikanen se taitaa olla, ei normaali koira pure lasta vaikka lapsi kiusaisikin, vaan ärisee ja saattaa näykkäistä, mutta ei pure noin kovaa!
kasvattaja tuntee koiran koko suvun, ja ei oo ennen ikinä törmänny tommoseen tilanteeseen...
miehen kaa puhutaan että JOS jää ja JOS ei, kuitenki pitää päättää jo aika nopeesti, vaikka se tekeeki kipeetä..
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Sillä ei ole mitään merkitystä mitä lapsi on tehnyt! Miksi sitä pitää vatvoa? Miksei ihmiset tajua kuinka tärkeää turvallisuuden tunne lapselle on? Jos lapsi kokee ettei vanhemmista ole suojelemaan häntä niin menetätte kyllä hänen luottamuksensa.
Alkuperäinen kirjoittaja tok:Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:Alkuperäinen kirjoittaja tok:Voithan sä myös myydä sen eteenpäin, nuori koira kun on (tai kysellä kasvattajalta ottaako takaisin). Mutta myynnissä sun pitää painottaa sitä, että on purrut lasta, joten ei lapsiperheeseen, esim. vanhemmalla pariskunnalla voisi pärjätä paremmin.
Luonnevikanen se taitaa olla, ei normaali koira pure lasta vaikka lapsi kiusaisikin, vaan ärisee ja saattaa näykkäistä, mutta ei pure noin kovaa!
kasvattaja tuntee koiran koko suvun, ja ei oo ennen ikinä törmänny tommoseen tilanteeseen...
miehen kaa puhutaan että JOS jää ja JOS ei, kuitenki pitää päättää jo aika nopeesti, vaikka se tekeeki kipeetä..
Ei se kasvattaja sitä välttämättä kerro, vaikka ois ollutkin. Valitettavan monille kasvattajille vain se raha on tärkeää..
Nykyään onkin koirilla luonneviat lisääntyneet juuri siitä syystä, että pentuja tehtaillaan pienissä piireissä.
En kuitenkaan sano, että teidän koiran kasvattaja ois tollanen, kun en häntä tunne.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:koiran hän tulee hakee HETI pois (ostaa sen takas), jos me niin päätettään...