M
mama
Vieras
eilen päivällä poikani joka on 5v oli leikkkimässä 8v pojan kanssa. oli tullut erimielisyys ja minun poika oli läpäissyt 8v poikaa. en ollut näkemässä asiaa ja pojat olivat kaksin olleet ulkona. yhtäkkiä sisälle juoksee mies jota en ole koskaan ennen nähnyt,karjuu kurkku suorana onko vanhempia kotona.
menen rauhallisena ottaan huutajaa vastaan ja kysyn mikä on hätänä?
teijän poika on lyönyt meijän poikaa...
okei,otan pojan ja yritän rauhallisena mennä juttelemaan,mistä on tullut erimielisyys ja anteeksi käsken pyytää..
mies aloittaa täyden karjunnan suoraa 5v pojalleni..
tajuatko poika,jos vielä kertaakaan kosket meijän poikiin,tuun ja pieksän sinut ja tuolta tulee vielä lisää poikia ja pieksää sut,tajuatko???
ihan siis järkyttävää.. 3muuta alle 5v kuuntelee vieressä ja alkaa itkemään... silloin mies häipyy raivon vallassa..
olen ihan ymmällä,millaset traumat mies jättikään kaikkiin lapsiimme...
mitä minun kannattais tehdä?
menen rauhallisena ottaan huutajaa vastaan ja kysyn mikä on hätänä?
teijän poika on lyönyt meijän poikaa...
okei,otan pojan ja yritän rauhallisena mennä juttelemaan,mistä on tullut erimielisyys ja anteeksi käsken pyytää..
mies aloittaa täyden karjunnan suoraa 5v pojalleni..
tajuatko poika,jos vielä kertaakaan kosket meijän poikiin,tuun ja pieksän sinut ja tuolta tulee vielä lisää poikia ja pieksää sut,tajuatko???
ihan siis järkyttävää.. 3muuta alle 5v kuuntelee vieressä ja alkaa itkemään... silloin mies häipyy raivon vallassa..
olen ihan ymmällä,millaset traumat mies jättikään kaikkiin lapsiimme...
mitä minun kannattais tehdä?