mitä tekisitte synttäreilläsi jos juhlimassa vain sinä ja miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haukkuisin hänet lyttyyn. Olen niin vidduuntunut ja tuollainenhan olisi oiva tilaisuus vihdoinkin valottaa, että haluan hänet pois elämästäni. Eli joo paikkana varmaan joku suojaisi ravintolan kabinetti olisi ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kylpyhoito kahdelle. Kylpylöissä on tuollaisia hemmottelupaketteja kahdelle hengelle, sisältää kuohuvankin.

huhhei, mikä white trash ehdotus. joo johonkin crappy caribia kylpylään ja sitten ilmasen wlan verkon kautta tänne aloitus: mitä lasissa: mulla elyseetä!!!!

Me ollaan niin kotikissoja, että varmaan oltais kotona, laitettas jollain uudella reseptillä herkullista ruokaa. Syötäs pitkän kaavan kautta. Illalla voisi sit käydä vaikka rannalla kävelemässä ja ihan juttelemassa. Ehkä autolla ajelemassa jossain uudessa paikassa.

Tokihan vaikka kylpylä ja ihana ravintola olisi myös ihanaa, mutta jos saatais tosiaan olla kaksin, niin varmaan vaan nautittas toisistamme :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja borre:
Kylpyhoito kahdelle. Kylpylöissä on tuollaisia hemmottelupaketteja kahdelle hengelle, sisältää kuohuvankin.

huhhei, mikä white trash ehdotus. joo johonkin crappy caribia kylpylään ja sitten ilmasen wlan verkon kautta tänne aloitus: mitä lasissa: mulla elyseetä!!!!

On muitakin vaihtoehtoja kuin tuo ainoa sun tuntemasi caribia. Mä olen ainakin käynyt wellness-hoidoissa, se on täysin privaattikylpy mukavassa ympäristössä. Mutta mitä sinä sellaisesta tietäisit.

Alkuperäinen kirjoittaja borre:

On muitakin vaihtoehtoja kuin tuo ainoa sun tuntemasi caribia. Mä olen ainakin käynyt wellness-hoidoissa, se on täysin privaattikylpy mukavassa ympäristössä. Mutta mitä sinä sellaisesta tietäisit.

En tiedäkkään, missä tuo on? Käsitykseni on, että Suomessa vain vanhoja kuluneita kylpylöitä.

Suomessa on myös päiväkylpylöitä joissa ei ole ainuttakan uima-allasta tai liukumäkeä. He ovat erikoistuneet juuri tällaisiin vähän ylellisempiin hoitoihin. Näitä löytyy jokaisesta suuremmasta kaupungista. Samoin ainakin Valtionhotellin hoidoissa löytyy tuollainen kylpy kahdelle. Ei ne ole mitään yleisellä allasosastolla olevia, vaan ihan kaikessa rauhassa kahdenkesken siellä ollaan. Se kylpylä on muutenkin uusi.

Ei sen tarvii mun mielestä olla mitään spesiaalia, kunhan on kivaa yhdessä. Me varmaan syötäis jotain hyvää ja pelattais vaikka Scrabblea. Tai lähdettäis vaan ulkoilemaan, poikettais johonkin kivaan kahvilaan. Kamerat mukana, kun kumpikin harrastetaan valokuvausta.

Yhteistyössä