J
Just noin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27309941:Mä olisin luultavasti perunut koko risteilyn tai ainakin varmistanut, ettei tytöt alkoholia saa mistään. Mä en mielestäni ole mitenkään tiukkapipoinen alkoholin suhteen, tuon ikäiselle voisin pari siideriä kotona vaikka antaa, mutta laivoilla tapahtuu kuitenkin niin paljon raiskauksia ym, että sinne ei 15-vuotiasta voi päästää, jos tämä aikoo jotain juoda.
Todellakin peesi. Itsekin teininä olin laivalla, 13-14-vuotiaana. Saatiin kulkea kaverini kanssa siellä kaksistaan, ja siellä oli heti kaikkia liimanäppejä klähmimässä, ihan auloissa yms missä oli paljon väkeä, eikä kukaan aikuinen välittänyt. Niitä piti työnnellä pois kimpusta, ja sitten käytävillä kuljeskellessa, humalaiset melus siellä, ja yritti houkutella hytteihin. Joku tarjoutu ostamaan viinaakin, niin voitaisiin "pitää hauskaa", tietenkin tarkoitus olisi varmasti ollut juottaa meidät känniin ja sitten raahata jonnekin hyttiin.. Ja sitten olis tapahtunu mitä lie. Niinku joku jo sanokin niin puhelimetkaan ei aina laivalla kuulu.
Kyllä 15-v voi pitää sen äidinkin kanssa laivalla hauskaa, voi käydä syömässä, shoppailla, jne.