mitä tekisitte?juhannus,juhlinta ja juominen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epävarma äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epävarma äiti

Vieras
Meillä semmoinen tilanne että mennään anopin mökille ja hän laittaa 6 vuotiaan ja 7 kk:n vanhat lapsemme nukkumaan.Mutta tämä 7 kk poika nukkuu samassa huoneessa kuin me(menemme käymään juhannusjuhlissa ja anoppi jää siis illaksi lasten kanssa vahtimaan).Tulemme yön aikana"kotia" ja aion nauttia vähän sidukkaa jne.kännit.Aamulla kun poika herää niin anoppi ottaa pojan ja me saadaan nukkua jne...Jättäsittekö "juomatta" kun vauva nukkuu kuitenkin samassa huoneessa.(olosuhteet kun on paljon vieraita)vaikka eihän hän tiedä että vanhemmat on humalassa kun tullaan vaan nukkumaan.........ja mies ei paljoa ota kun hän ajaa venettä.Siis hän antaa pojalle maitoa jos herää jne... itse en jos olen kerran juonut.

mut tää omatunto :/.... et mimmonen äiti oon kun kännis oon vaik vaavi samas huonees...joo,vaik mies vaa vähän juonu kun kuski ja anoppi seuraavas huonees selvänä ja hoitaa aamun jne.........

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut tää omatunto :/.... et mimmonen äiti oon kun kännis oon vaik vaavi samas huonees...joo,vaik mies vaa vähän juonu kun kuski ja anoppi seuraavas huonees selvänä ja hoitaa aamun jne.........

Joo et todellakaan ole huono äiti. Kyllä äitikin saa vetää lärvit. Ihan oikeesti, vaikka lapsi olisikin vieressä

Joo et todellakaan ole huono äiti. Kyllä äitikin saa vetää lärvit. Ihan oikeesti, vaikka lapsi olisikin vieressä[/quote]

Toi on varmaa provo mut en oo lärvejä ajatellut ;) en edes jaksasi ja ne jää sit kun anoppi hoitaa kokonaan,siis nukkuukin siellä mis lapset jne.ollaan miehen kanas kahestaan :) :))

Alkuperäinen kirjoittaja äitee kans:

Joo et todellakaan ole huono äiti. Kyllä äitikin saa vetää lärvit. Ihan oikeesti, vaikka lapsi olisikin vieressä

Siis ootko tosissas? Että hyvä ja loistava äiti on sellanen, joka ei välitä mitä lapset ajattelee tai kuin ne saattaa pelätä, vaan voi vetää lärvit vaikka lasten läsnäollessa? No, ap:hän ei läsnäollessa meinaa juoda, mutta toivottavasti lapset sitten nukkuu koko yön. Voi olla hivenen pelottavaa, jos lapset herää ja äiti siinä vieressä sitten kännissä örisee...

[ No, ap:hän ei läsnäollessa meinaa juoda, mutta toivottavasti lapset sitten nukkuu koko yön. Voi olla hivenen pelottavaa, jos lapset herää ja äiti siinä vieressä sitten kännissä örisee...[/quote]

Tota mäkin mietin siksi kiva kuulla miten muut tekisi :) en mä varmaan kyl örise vaan nukun mut kuitenkin :)

Kuinka paljon pitää juodä, että ÖRISEE? Ei oo tapahtunu mun kohdalla ikinä ja nuorena sitä sentään jaksoi juoda melko tavalla. Enää tiettykään ei jaksa, joten krapulakin on enempi semmosta väsymystä.

mies vaa vähän juonu kun kuski??? eiks kuskien kuulu olla ihan täysin selviä?

"Mies ei paljoa ota, kun hän ajaa venettä!" Siis huh huh! Kyllä asia on niin että kun ollaan vesillä liikenteessä niin kuski ei ota mitään alkoholipitoista! Se on ihan saletti !