Ö
ööö
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Siis mä tuli raskaaksi yhdestä kerrasta. Mies oli naimisissa mut kerroin silti.
Ja siis pidin lapsen, on nyt 13v. Käy isällään silloin tällöin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Siis mä tuli raskaaksi yhdestä kerrasta. Mies oli naimisissa mut kerroin silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukkis:Oletko ajatellut taloudellista puolta? Mikäli ei isä tiedä asiasta, ei hänen tarvitse maksaa elatusmaksujakaan..Ja lapsen kasvattaminen on KALLISTA tänä aikana. Ja eikö olisi aika itsekästä toimintaa? Onhan lapsella oikeus tietää isästä, vai aijotko kertoa jonkin hätävalheen...Lapsella on myös oikeus perintöön jonka mahdollisesti voi saada isän kuoltua yms.
Ihmettelen että joku voi edes harkita tuollaista..mutta onhan se jo vastuutonta muutenkin harrastaa seksiä ilman ehkäisyä (sukupuolitaudit/AIDS) ja aina on riski tulla raskaaksi, sitäkin on hyvä miettiä...huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja lunatic:Kävisin hiv- testissä ja tekisin abortin.
Alkuperäinen kirjoittaja drama queen:Alkuperäinen kirjoittaja Tiukkis:Oletko ajatellut taloudellista puolta? Mikäli ei isä tiedä asiasta, ei hänen tarvitse maksaa elatusmaksujakaan..Ja lapsen kasvattaminen on KALLISTA tänä aikana. Ja eikö olisi aika itsekästä toimintaa? Onhan lapsella oikeus tietää isästä, vai aijotko kertoa jonkin hätävalheen...Lapsella on myös oikeus perintöön jonka mahdollisesti voi saada isän kuoltua yms.
Ihmettelen että joku voi edes harkita tuollaista..mutta onhan se jo vastuutonta muutenkin harrastaa seksiä ilman ehkäisyä (sukupuolitaudit/AIDS) ja aina on riski tulla raskaaksi, sitäkin on hyvä miettiä...huh huh
kyl mä tiedän et lapsella oikeus saada tietää. kyl mä varmaan kertosin mut en välttämättä heti uskaltais.
mistä sä tiedät mun taloudellisen tilanteen et kuinka mä pystyn lapsen elättämään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kkkkk:Oot silloin suunnitellut tekeväs lapsen
Alkuperäinen kirjoittaja drama queen:siis enhän mä pakosta edes oo raskaana kuhan mietin. miehelle EN pakosta heti USKALTAISI kertoa. tuskin olis helppoo yhen yön jutulle kertoo et on paksuna
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Toivoisin, et yhdenillanjutun toinen osapuoli olisi mahdollisimman paljon oman mieheni näköinen... ja päättele siitä sitten mitä tekisin :saint: