MITÄ TEKISITTE JOS TULISITTE RASKAAKS YHEN YÖN JUTUSTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja drama queen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

drama queen

Vieras
kertositteko sille miehelle vai mitä tekisitte?

itellä oli yhen illan juttu jokin aika sit eikä käytetty ehkäsyy ja pian saa jännätä tuleeko mensut ihan normaalisti. mies ei haluu olla tekemisis eli siis haluu seurustella. jos olisin raskaana niin kyl miettisin ihan oikeesti et kertosinko miehelle mitää vai antasinko huomata ite vaik lehestä

mut siis tämä nyt tällästä mietiskelyy ku enhän mä varmaan edes ole raskaana

mut siis mitä te tekisitte? tai luulisitte tekevänne?

No toki ilmoittaisin =)
Kiinnosti tai ei, varsinkin jos lapsen pitäisin.
Ei se kuitenkaan yksin mun lapseni olisi ;)
Jos ei kiinnosta, niin tosi surku, mutta onhan tietoinen ainakin!

Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:
Mulla on lapsi yhdenyön suhteesta, en ole kertonut kyseiselle miehelle siitä mitään. Lapsi ei siis todennäköisesti tule ikinä näkemään isäänsä.

no mul olis sellanen tilanne et kyl se mies jossain vaihees pakostaki kuulis ku samalla paikkakunnalla asutaan

mun hyvin läheinen ihminen on ollut ap:n tilanteessa. kertoi miehelle ja piti lapsen. mutta ikinä eivät siis yrittäneetkään seurustella.

vaikea sanoa mitä itse tekisin, mutta aika varmaan pitäisin lapsen ja kertoisin isälle. hän sitten voisi päättää osallistuuko lapsen elämään vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Se riippuisi siitä miehestä kertoisinko.

no siis tää mies ihan kunnollinen ja uskon et kantaisi vastuunsa. oon vaan pettyny ku ei haluu seurustella. ollaan tunnettu kyl ennen yhteistä yötä

mut edelleen niitä menkkoja odotellessa!

mulla on lapsi yhen illan jutusta.Tosin tän miehenki kans ollaan yhessä edelleen.Mut aattelin kyl sillon et jos en olis miehen kans jatkanu juttua nii lapsen olisin pitäny silti.Ilmottanu vaa hänelle et tääl on lapsi ja antanu sen sit päättää haluaako osallistua vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
mulla on lapsi yhen illan jutusta.Tosin tän miehenki kans ollaan yhessä edelleen.Mut aattelin kyl sillon et jos en olis miehen kans jatkanu juttua nii lapsen olisin pitäny silti.Ilmottanu vaa hänelle et tääl on lapsi ja antanu sen sit päättää haluaako osallistua vai ei.

Yhden illa juttu tarkoittaa sitä, että ollaan kirjaimellisesti yhdessa VAIN yksi ilta, ja yhden kerran harrastetaan seksiä. Ei siis sitä että ollaan yhdessä loppuelämä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
Yhden illa juttu tarkoittaa sitä, että ollaan kirjaimellisesti yhdessa VAIN yksi ilta, ja yhden kerran harrastetaan seksiä. Ei siis sitä että ollaan yhdessä loppuelämä.

mikäs se sit on jos harrastetaan seksiä aina sillon tällön eikä se siis jää yhteen kertaan? mut yhdessä ei koskaan aleta olemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja drama queen:

mikäs se sit on jos harrastetaan seksiä aina sillon tällön eikä se siis jää yhteen kertaan? mut yhdessä ei koskaan aleta olemaan?

Pelkkä seksisuhde.

Pelkkä seksisuhde.

mut kivaa oli! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Pakkohan se olis abortti tehdä, ei muu auttais.

miks olisi pakko?

Miksi ei? Onneksi ei sitä vaaraa muutenkaan, kun olen steriloitu, enkä muutenkaan harrastele enää yhden illan juttuja. Jokatapauksessa jos omalle kohdalle olisi aikanaan sattunut, niin aborttiin olisin päätynyt.

Oletko ajatellut taloudellista puolta? Mikäli ei isä tiedä asiasta, ei hänen tarvitse maksaa elatusmaksujakaan..Ja lapsen kasvattaminen on KALLISTA tänä aikana. Ja eikö olisi aika itsekästä toimintaa? Onhan lapsella oikeus tietää isästä, vai aijotko kertoa jonkin hätävalheen...Lapsella on myös oikeus perintöön jonka mahdollisesti voi saada isän kuoltua yms.
Ihmettelen että joku voi edes harkita tuollaista..mutta onhan se jo vastuutonta muutenkin harrastaa seksiä ilman ehkäisyä (sukupuolitaudit/AIDS) ja aina on riski tulla raskaaksi, sitäkin on hyvä miettiä...huh huh

Yhteistyössä