Mitä tekisitte, huutiksesta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eräs kohde jossa olen myyjänä sulkeutui, laitoin viestiä ostajalle ja pari päivää siitä hän ilmoitti maksaneensa kohteen. Hän oli kuitenkin jostain syystä jättänyt postikulut maksamatta. Laitoin viestiä, että laittaisi mulle postarit, niin laitan paketin postiin. Mitään ei ole kuulunut, vaikka yhden ystävällisen lisämailin jo laitoin, jossa pyysin ilmoittamaan kun on maksanut kulut..

Mitä tekisitte? Kohteen sulkeutumisesta ei vielä ole viikkoja, mutta entäs jos ostajasta ei ala kuulua mitään?? Mulla on siis kohteen hinta tilillä, mutta ei postareita..Postikulut nyt ei isot ole, mutta kyse on periaatteesta, kun ne oli ilmoituksessa mainittu.

Mikä on mielestänne sitten kohtuullinen aika?

Ja vaikeahan noita on takaisinkaan maksaa, kun ei ole hänen tilitietojaan, eikä tosiaan vastaa maileihin..

Mietin kyllä, että jos hänelle on sattunut jotain..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja vaikeahan noita on takaisinkaan maksaa, kun ei ole hänen tilitietojaan, eikä tosiaan vastaa maileihin..

onko sulla nettipankkia? eikös se pitäisi näkyä siellä netissä että keneltä se maksu on tullut vai? miulla ainakin näkyy..

viikko on kohtuu aika kokonaisuudessaan kun kauppa on päättynyt.

tilitedot näkyy sun omalla tilillä, siis et kuka ne on sulle laittanu.

Näethän sä omalta tiliotteeltasi mistä maksu on tullut. Ainakin mä pystyn omistani katsomaan (2 eri pankkia), siis nettipankissa.

Hmmm.. piti ihan käydä katsomassa tuo tilinumeroasia.. Joidenkin maksujen kohdalla näkyy maksajan tilinumero, mutta ei kaikkien?? Tai en ainakaan minä tämän huutajan kohdalta kyseistä tietoa nähnyt.

Ei ole voinut käsittää postikuluja väärin, ne oli ilmoitettu selvästi, samoin kuin että maksuaika 7vrk tai muusta sovitaan ennen huudon sulkeutumista. :)

Yhteistyössä