Mitä tekisitte? Ex-mies pyytää Tukholman lomalle kanssaan romanttisissa merkeissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Ollaan erottu exän kanssa 4 kk sitten. Nyt häneltä tulee viestiä, että olisi tarjolla kaksi yötä Tukholmassa sviitissä ja matkat päälle. Ei kuulemma halua mitään muuta kuin vähän romanssia. Mä olin meistä se, joka halusi erota ja nyt en oikein tiedä mitä tällä tarjouksella ajetaan takaa...

Mitä tekisitte?

Ehkä sut takasin? Ainakin romantiikkaa, sehän on selvä. Kääntää sun pään? Eron syytähän en tiedä, mut jos pystyt asettamaan itses entisiin aikoihin niin antaa mennä :)

Paitsi jos haluat päästä hänestä yli, ei kannata lähteä.

Joo seksiä mies varmaan kaipaa. On sillä varmaan ikäväkin ollut.

Minä taas haluan päästä hänestä eroon siinä mielessä, etten halua hänen toivovan mitään uudelleenlämmittelyjä. Parisuhdetta en aio jatkaa.

Matka kyllä sinänsä kiinnostaa, mutta en oikein tiedä seurasta. Seuraako siitä mitään hyvää, jos nyt hypätään väliaikaisesti samaan punkkaan kahdeksi yöksi?

Älä lähde josset halua jatkaa parisuhdetta. Meillä tilanne sama mutta toisin päin, mies jätti mut ja jos mä pyytäsin sitä samanlaiselle reissulle, seksimielessä tai ei, niin pettyisin todella suuresti jossei siitä mitään muuta seuraisi...

no et todellakaan mene. Itse olet jättänyt joten jos ei ole aikomus takaisin ottaa niin anna miehen toipua rauhassa. Jos lähet tuolle matkalle niin mies alkaa varmasti kuvittelemaan teistä vaan enemmän. Eikä tee hyvää hänelle.

Yhteistyössä