Mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Asutaan kerrostalossa ja meillä on poika 1v3kk. Herätään 6.30-7.30 ja totta kai lapsi heti kävele. myönnän että se kävele vähän kantapäällä ja saatta kuulua alakertaan. Nyt tänäaamuna meille on koputettu jo neljästi, Varmaan harjanvarsilla kattoon. Mitä mun pitäis tehdä? Laitonko lasta teipilla kiini sohvalle?:) Oon raskaana enkä pysty kantamaan häntä koko ajan, muutenkin hän saa lelut vasta klo 8-> koska joskus heittele niitä lattialle. Hän saa aamusta olla va käytävällä ja olohuoneessa (heillä on sama pohjapiirustus)

Mitä tekisitte mun paikalla? Ensin ajattelin että käyn puhumassa, mutta klo 7 ei oikein viitti mennä. Laitanko jonkun lapun että meillä on 1v eikä hän teke sitä tarkoituksella? vai annanko va olla?

Kaipan neuvoa.....

Niin ja mies on vihainen MULLE tästä kaikesta, mitä päästän pojan kävelemään

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Ei ole enää tottakaan :o Eikö sitä saa asunnossaan enää edes kävellä

Mutta mitä tekisit, jos sun lapsi ei tikis muuta ku va kävele aamuisin ja alakerran naapurit va koputtaisivat koko ajan?

kaipaan neuvoa!kiitos

Ilmoita isännöitsijälle tuosta hakkaamisesta, sano että se häiritsee teitä. Enemmän siitä on aihetta valittaa kuin lapsen kävelystä.

Luojalle kiitos ettei tartte asua kerrostalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja jo on taas:
Ilmoita isännöitsijälle tuosta hakkaamisesta, sano että se häiritsee teitä. Enemmän siitä on aihetta valittaa kuin lapsen kävelystä.

Luojalle kiitos ettei tartte asua kerrostalossa.

kiitos, mä muuten taidanki soitta hänelle ja kysyä/kertoa asiasta, toivottovasti kerken teen sen enne heitä

Ei kai lapsi viihdy paikallaan, ellei hänellä ole leluja! Opeta, ettei niitä heitellä!Voithan antaa aamusta pehmoja ja muita sellaisia leluja, jotka eivät "kolise", katselukirjoja jne...Tai lue lapselle ja leikkikää yhdessä...

Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
Anna olla. Naapurit ovat helteen ja loman takia nukahtaneet myöhään ja nyt väsyttää ja harmittaa kaikki. Ette te liian aikaisin herää.

Ei ole eka kerta. joskus on koputettu la klo 9 ja joskus iltapäivälläkin!

Alkuperäinen kirjoittaja @:
Ei kai lapsi viihdy paikallaan, ellei hänellä ole leluja! Opeta, ettei niitä heitellä!Voithan antaa aamusta pehmoja ja muita sellaisia leluja, jotka eivät "kolise", katselukirjoja jne...Tai lue lapselle ja leikkikää yhdessä...

siis on sillä just pehmikset ja kirjat, ne mitkä eivät pudota kovalla äänellä, muttä esim kun hän haluis leikkiä isolla autolla niin en anna...

niin eikä se heitele tavaroita tarkoituksella, joskus va ne putoa...

Ei se lapsi viihdy paikallaan vaikka ois lelujakin. Jos asuu kerrostalossa, on vähän pakko tottua elämän ääniin. Siel alakerrassa taitaa asua joku lastenvihaaja..

Eikös yleisesti ottaen hiljaisuus ole 22-06? Kuuden jälkeen aamulla (onko sit joissain taloyhtiöissä seitsemän) täytyy vaan sietää normaaleja elämisen ääniä, joihin lapsen käveleminen kuuluu. Yöaikaan tapahtuvaa mekkalointia tulee toki välttää, ja siitä sietääkin valittaa (poislukien joku vauvan itku, jolle ei mitään voi), mutta jos hiljaisuuden ulkopuolella ei kestä normaaleja ääniä, kannattaa miettiä jotain muuta asumismuotoa.

Ihmisten kyky sietää sallittua kyrsimistä on jotenkin alentunut. Siis kypsyttihän se kerrostalossa, kun ennen lasta olisi itse saanut nukkua vaikkapa ysiin, ja naapuri aloitti poraamisen kahdeksalta, mutta se on täysin sallittua, ja turha siitä on naapurille kiukutella.

Alkuperäinen kirjoittaja mammma:

Ei se lapsi viihdy paikallaan vaikka ois lelujakin. Jos asuu kerrostalossa, on vähän pakko tottua elämän ääniin. Siel alakerrassa taitaa asua joku lastenvihaaja..

Mun tietäkseni n.40vuotiaat vanhemmat ja ehkä 18v tytär. ja vanhemmat vaikuttivat tosi mukavilta ja näen heitä hervemmin. minulla on pieni epäilys että se olis se tyttö joka koputta ja vain silloin ku vanhemmat eivät ole kotona. koska en todellakaan voi ymmärtä että aikuiset ihmiset joilla itsellään oli lapsi tekisivät noin...

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Oletteko puhuneet asiasta? Että tiedät varmasti kuka ja miksi koputtelee?

emme ole, sitä just kyselen että pitäisikö mennä niiden luo? mutta kukapa muu voi koputtaa niin että kuulu suoraan alhaalta meidän lattiaan? ja miksi joku muu koputtais...?

Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Oletteko puhuneet asiasta? Että tiedät varmasti kuka ja miksi koputtelee?

emme ole, sitä just kyselen että pitäisikö mennä niiden luo? mutta kukapa muu voi koputtaa niin että kuulu suoraan alhaalta meidän lattiaan? ja miksi joku muu koputtais...?

Jos ne yrittää listiä katossa vilistävää hämähäkkiä? :xmas:
Tai jos ne luulee, että te hakkaatte lattiaa, eivätkä ymmärrä, mikä äänen aiheuttaa.