Mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Hankkisit erittäin hankalasti lastenvahdin vkonlopulle ja toisen vahdin eläimille ja lähtisit noin 1400km ajelulle "huoltojätkien" kanssa vkonlopuksi. Tiukalla aikataululla huoltoautoon
Saisit kannustaa rakastasi, vaikka näkisit häntä koko reissun aikana vain muutamia kertoja pikasesti ja tosi kiukkusena :whistle:

Vai

Jäisit lasten kanssa kotiin..niin kuin aina?

Auttakaa kiitos!

Päästös tosi kinkkinen..jos lastenhoito olis helposti hidettavissa niin lähtisin reissuun, mutta kun hoidon järjestäminen on näin hankalaa niin mietityttään. Reissu tulisi olemaan todella rankka ja pelkkää autossa istumista ja ruanlaittoo kiireisellä aikataululla (ei edes pysähtymisia huoltiksille tms tai tupakka/pissataukoja)

Plussat olisi,että saisin kannustaa omaa kultaa reissun päällä

:heart:

No kyllä se tykkäis jos oisin mukana, mutta miettii sekin mun jaksamista :/
Ei me siellä tosiaan nähtäin ku aina niillä parin minuutin huoltotauoilla, jollain tuikaan sille evästä suuhun, ei se ees "huomais" mua, mutta olisihan se henkistä tukea, että oon mukana ja tottakai hengessä mukana, jos se auttais jaksamaan ;)

Hengähdys arjestahan se olisi, mutta rankka sellaienen ja ihan varmasti väsyneenä tulisin itsekin takasin..ainakin muut on tullu väsyneenä ja vielä kipeenä takas huoltojoukoistakin.
Haluaisin silti mukaan :D
Oman voinnin miinuksia on paska selkä, autossa istuminen ei varmaan sitä helpota ja kärsin paniikkihäiriöistä, joka kyllä saattaa pukata päälle kun ahtaassa autossa saa jännittää
:/
Kyllä nuo "jätkät" mut mukaan ottas ja yks oli ainakin ehdottomasti sitä mieltä ,että mun pitää mukaan päästä nimen omaan irtiotto arjesta.

Jännittäisin kuitenkin kotonakin koko ajan ja kyttäisin joko on jotain tuloksia, että on aina yhden etapin päässy ehjänä läpi ja netti päivittyy tuloksista aina niin hitaasti :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en mä pystyis istuun autossa 1400km ilman pissataukoa! :o

Haaa :D Jätkät pissii huoltotaulkojen aikana autonrenkaaseen :laugh:
Mun pitäs kans varmaan se tyyli opetella :saint:

Niin ja siis yöllä saapi nukkua vähän aikaa neli silloin saa pissiä, vaikka joko yön :whistle:

Jäisin kotiin, haluaisin että itsellenikin on jotain iloa reissusta. Ja haluaako noi äijä harrastusporukat niitä vaimoja sinne reissuun, oikeasti. Ja jos sulla vielä selkä ongelmia ym. muita, niin ootko varma ettet häiritsisi hommaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäisin kotiin, haluaisin että itsellenikin on jotain iloa reissusta. Ja haluaako noi äijä harrastusporukat niitä vaimoja sinne reissuun, oikeasti. Ja jos sulla vielä selkä ongelmia ym. muita, niin ootko varma ettet häiritsisi hommaa.

Mä elän tätä moottoroitua elämää miehen rinnalla, joten mulla on täysoikeus olla matkassa mukana :laugh: Kovasti mua on reissuun houkuteltu ja viime vuonnakin jäi väliin ja silloinkin harmittelivat ,kun en päässy mukaan, joten..eiköhän nuo ois houkuttelun sijaan nollu hiljaa ja sanois, jos mun mukaan tulo olis ongelma :whistle:

Noissa "piireissä" on muutenkin ihan normaalia, että emäntä ja lapset kulkee huoltojoukoissa mukana, ihan normi kisareissuillakin.

Kumpa osaisinkin päättää mitä teen :headwall:
Tarttis alkaa kiireesti järkkään noita hoitoasioita jos oon lähdössä mukaan.

Ihan varmasti taas harmittaa ja kaduttaa jos en lähde/pääse matkaan mukaan, mutta kun..

Ei mulla oo kauheesti mahdollisuuksia "ottaa omaa aikaa" kuin just esim. näille reissuille tai kisareissuille yleensäkin.
Nykyään sekin liian hankalaa ainakin lasten kanssa, kun meillä ei enää oo isoo autoo, johon mahduttais koko sakki+ mopot ja vehkeet. Lastenhoitajatkin aina kiven alla, varsinkin ne jotka pystys hoitaan myös eläimet. Nyt ois eläinten hoitaja, mut lastenhoitajan kanssa vielä vähän ongelmaa kun lähtö ois jo pe aamupäivällä ja paluu vasta su iltana.

On tää taas niin kökkö tilanne :ashamed:

Sain kuin sainkin lastenhoito asian näillänäkymin järjestettyä =)
Perjantaina siis lähden matkaan mukaan, lauantain vietän varmaan ystäväni kanssa lahdessa ja taas sunnuntaina taas jätkien matkaan. Yövytään siis kaikki tuolla ystäväni äidin luona, eli yöllä saan katsella nukkuvaa miestänikin :D
Ehkä sitten päädyinkin hyvään ratkaisuun..pääseen kulkemaan mukana ja saan rentoutua lauantain ystäväni kanssa ja sunnuntaina taas jatkaa jätkien kanssa =)

Kuulostaako jo paremmalta? :D

Yhteistyössä