Mitä tekisit tässä tilanteessa tai onko meillä mitään oikeuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huoh. Itse olet tosiaan alun alkaenkin kysynyt, koska he _haluavat_ kamat tuoda, ilman aikarajoituksia. Itselleni ainakin tulee tuollaisesta sanamuodosta sellainen käsitys, ettei ajankohdalla ole väliä.

Eikä ne nyt varmasti koko iltapäivää niitä tavaroita kanna, sillä ellet tajunnut, kantoavulle ei edes sovi enää klo 15. Lapsesi olisivat varmasti tasapainoisempia ja tyytyväisempiä tilanteessa, jossa äiti on normaalilla mielenterveydellä ja käytöstavoilla varustettu, vaikka yhdet päiväunet jäisivätkin heillä pelkäksi sängyllä loikoiluksi.

Pelko, shokki ja nuo muut on aivan käsittämättömän järjettömiä termejä tuollaisen aikataulumuutoksen yhteydessä, ja ajatus siitä että "meidän pitää muuttaa elämämme" (kirjoitit niin tuolla jossain). Pelkkä ilmoitus on ehkä töksähtävä tapa kertoa muuttuneesta aikataulusta, mutta he sentään pahoittelivat ja olen varma, että rajallinen kielitaito vaikutti tuon viestin sävyyn. Sitä paitsi itse olit alun perin kysellyt juurikin heidän _haluaan_.

Mieti nyt itsekin. Tai no ei sun enää tarvi, kun porukka on jo paikalla. :D Soititko poliisille? Jätitkö ioven avaamatta?

Ei olisi kannattanut muksuja hankkia,jos tällaisesta asiasta masennut ja elämä menee sekaisin,voi tulla hiukan isompiakin mutkia vielä matkaan!Toivottavasti tää aloitus oli vitsi!

Oi kun tuli mieleen kerta jolloin katsoimme suomalaista elokuvaa ilman ääntä ettei 13-vuotiaan lapsen uni häiriydy. Nukkui toisessa päässä taloa suljetun oven takana ja telkkari oli tosi hiljaisella. Tyttö kävi nurisemassa ja isänsä nappasi äänet kokonaan pois. Muut siiten jäimme suut ammollaan pyörittelemään silmiämme. ARRRGHHHH että kiehuu vieläkin..

Yhteistyössä