Mitä tekisit sijassani? (huutisasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa te
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa te

Vieras
huutaja voitti tuotteen 28.10, eikä mitään kuulu kokoaikana, kunnes tänään tulee tekstari:HEI! VOITIN xxxxxxx HUUTONETISTÄ. T: XXXXXXX.
Mitä siis tekisit? Kyse on halvasta tuotteesta, mutta ärsyttää, ettei huutaja voinut suoraan maksaa huutoa, koska hänelle näkyi tilinumero suoraan voitettuaan tuotteen. Pitäisikö tässä alkaa tekstivieestien laittoon omalla kustannuksella, ENTÄS SITTEN? Ei huvita enää myydä kyseiselle ihmiselle mitään, kun on noin saamaton... herää 2 viikon päästä, "KAS, TAISIN VOITTAA JOTAIN..."

ite en kerran huomannut että meklariviestissä tuli suoraan myyjän tilinumero,kyselin pariin otteeseen tilinumeroa,mitään ei kuulunut. sitten luin uudestaan meklariviestin ja vasta sit tajusin että lopussa oli tarvittavat tiedot.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ite en kerran huomannut että meklariviestissä tuli suoraan myyjän tilinumero,kyselin pariin otteeseen tilinumeroa,mitään ei kuulunut. sitten luin uudestaan meklariviestin ja vasta sit tajusin että lopussa oli tarvittavat tiedot.

mulle on käyny samal taval, et voihan se olla ettei kyseinen ihminen oo sitä huomannu :| mut aika pitkä aika on kyllä jo kulunut..
mä kyllä hoitasin asian silti ihan asiallisesti =)

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
mulle on käyny samal taval, et voihan se olla ettei kyseinen ihminen oo sitä huomannu :| mut aika pitkä aika on kyllä jo kulunut..
mä kyllä hoitasin asian silti ihan asiallisesti =)

Samoin! Monilla ei tunnu olevan sisälukutaito hallussa kun viestin tilinumeroineen saavat...

Mulle kävi kans vähän aikaa sitten niin, että voitin yhden huutiksen huudon. Ja sain sen sähkärin sieltä huutonetistä, mutta en sitten tajunnut kelata sitä viestiä alas asti, kun katoin vaan, et joo sieltä tuli se ilmotus, missä on se sama teksti mikä kaikissa muissakin... Vastasin vaan suoraa siihen viestiin ja pyysin myyjän tilinumeroa, kunnes tajusin sit kelata sen viestin ihan alas asti ja huomasin että kas. Siinähän se nökötti. Laitoin sit vaan myyjälle nolona pahotelu viestin :ashamed: Ehkä mä joskus vielä opin ton uuden systeemin :whistle:

No, ei ne aikki välttämättä huomaa sitä tilinumeroa jos nopeesti vaan ne tiedot katsoo. Ja onhan tuolla ostajalla voinut olla joku muukin syy miksei ole aikaisemmin ottanut yhteyttä, esim.sairaalassa ollut.
Itse kyllä tekisin kaupat loppuun ja luultavasti palautteeseen pistäisin jotain tosta että kotvan kesti ennenkuin otti yhteyttä.

Yhteistyössä