Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:. Mitä kaikki sukulaisetkin sanoisivat, kun kuulisivat kuka on lapsen isä![]()
Mitä sillä on väliä??
Niinpä.
Ja eiväthän ne sitä ekaa kertaa kuulisi :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:. Mitä kaikki sukulaisetkin sanoisivat, kun kuulisivat kuka on lapsen isä![]()
Mitä sillä on väliä??
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis molemmat sinkkuja ollut koko tämän 5v, kyllä sitä ihminen seksiä kaipaa ja tuttu ja turvallinen exä on siihen hommaan oikein hyvä![]()
joo,hyviä ystäviä..ei tulisi itselle mieleen harrastaa seksiä exän kanssa vaikka olisi lapsi sen kanssa..
Ei varsinkaan ilman ehkäisyä!!!!
Mistä näitä ..... tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja C:Alkuperäinen kirjoittaja Annitanni:Ja ehkäisystä koskaan kuullukaan, hohhoijaa....
Minä en oo ainakaan kuullu koskaan 100% varmasta ehkäisystä. Ihme moralisti!
Alkuperäinen kirjoittaja C:Alkuperäinen kirjoittaja Annitanni:Ja ehkäisystä koskaan kuullukaan, hohhoijaa....
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja C:Alkuperäinen kirjoittaja Annitanni:Ja ehkäisystä koskaan kuullukaan, hohhoijaa....
Jälkiehkäisykin on keksitty..
Alkuperäinen kirjoittaja er:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja C:Alkuperäinen kirjoittaja Annitanni:Ja ehkäisystä koskaan kuullukaan, hohhoijaa....
HAH! Mistäpä tietää ottaa jälkiehkäisypillerin ajoissa, jos pillerit, kierukka tms. pettää?
Ainut mihin se auttaa on se, että tietää, että ehkäisyä ei käytetty tai näkee, että kuni on rikki.
Kylläpä olette yksoikoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis molemmat sinkkuja ollut koko tämän 5v, kyllä sitä ihminen seksiä kaipaa ja tuttu ja turvallinen exä on siihen hommaan oikein hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja er:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja C:Alkuperäinen kirjoittaja Annitanni:Ja ehkäisystä koskaan kuullukaan, hohhoijaa....
HAH! Mistäpä tietää ottaa jälkiehkäisypillerin ajoissa, jos pillerit, kierukka tms. pettää?
Ainut mihin se auttaa on se, että tietää, että ehkäisyä ei käytetty tai näkee, että kuni on rikki.
yh:ksi jääty jo ennen ekan lapsen syntymää, opiskelut kesken ja nyt tässä tilassa..jotenkin sopis linjaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja er:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja C:Alkuperäinen kirjoittaja Annitanni:Ja ehkäisystä koskaan kuullukaan, hohhoijaa....
yh:ksi jääty jo ennen ekan lapsen syntymää, opiskelut kesken ja nyt tässä tilassa..jotenkin sopis linjaan..
Siis mikä linja sulla tuossa on? Oletat vaan. Minäkin olen jättänyt opinnot raskauden takia kesken, mutta en vahinko raskauden ja lapsen isän kanssa oltu yhdessä oltu jo yli 10v.
Sovinko minä tuohon sun "linjaan"?
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja er:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja C:Alkuperäinen kirjoittaja Annitanni:Ja ehkäisystä koskaan kuullukaan, hohhoijaa....
Siis mikä linja sulla tuossa on? Oletat vaan. Minäkin olen jättänyt opinnot raskauden takia kesken, mutta en vahinko raskauden ja lapsen isän kanssa oltu yhdessä oltu jo yli 10v.
Sovinko minä tuohon sun "linjaan"?
En puhunut sinusta. Mutta lue nyt tuo ap:n aloitusviesti.