mitä tekisit...parvorokosta ja raskaudesta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiukan pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiukan pelokas

Vieras
Perjantaina lähdin aikaisemmin töistä, kun sielä oli havaittu parvorokkoa. Soitin terkkarille ja eka se oli vaan, että säähän oot jo tartunnan saanu. Ite tein päätöksen, että lähden labraan otattaan vasta-ainekokeen. Terkkari soittikin sitten myöhemmin, että hän laittaa mulle lähetteen labraan jne.... Tänään olis lääkäri paikalla, oon miettiny, että soittaisinko ite sille vai odotanko, että jos tämä terkkari soittaa, kun on jutellu lääkärin kans eka. Nyt on rv 11+3. Töihin pitäis mennä kymmenex, enkä tiedä uskallanko nyt mennä. Onko mahdollista saada saikkua edes vaikka siihen asti, että tietää onko vasta-aineita veressä vai ei? Ja sitten sen jälkeen oltais vasta viisaampia. Oon päiväkodissa töissä.

missään nimessä et mene töihin.

Meillä terkkari sanoi että heti kun tulee edes parvo epäily, soitto hänelle, hän kirjoittaa sairaslomaa.

Soita työnantajalle, ja kysy onko töitä mahdollista siirtää.... eli sinun vaihtaa parvottomaan yksikköön epidemian ajaksi, tai sitten sairaslomaa!!!

Kiitokset vastauksista. Lääkäri sano, että turha sitä on pelätä, töihin vaan. En kuitenkaan menny, vaan ilmoitin esimiehelle, että jään sairaan lapsen hoitovapaalle. Mikä kylläkin osittain pitääkin paikkaansa, kun tyttö on melko nuhanen ja aivastelee ja on siinä ja siinä, etteikö nouse kuume (iltasella varmasti on jo kuumeessa). Sainpas ainakin muutaman päivän lisäaikaa odotella testituloksia. Testitulosten jälkeen ollaankin sitten viisaampia ja osataan mennä eteenpäin sen mukaan. Jos tulos negatiivinen, kysyn päästä toiseen yksikköön töihin siksi kunnes epidemia on ohi, jos vaan on mahdollista.

Ihmettelin kyllä lääkärin kommenttia suuresti, ihan hällä väliä meininki :/ . On siis valmis ottamaan omalle tunnolleen, jos jotakin sattuis :(

Yhteistyössä