Mitä tekisit minun tilanteessa (vaikea päätös)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lähelle ei näe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikken ole omakotitalo-ihmisiä niin kieltämättä tuo tarjous kuulostaa houkuttelevalta... Varsinkin kun asunnonmuutos olisi jokatapauksessa edessä, ehkä jo lähiaikoina?

Piti vielä kysyä että mikä tekee tästä nykyisestä asunnostanne niiiiiin ihanan? Siis sijainti ylipäätänsä ja ympärillä olevat ystävät vai se teidän mieleiseksi remontoimanne sisustus? Tuolla okt:n remontillahan saisitte siitäkin tehtyä omanlaisenne.

meillä oli tuo tilanne muinoin, tosin asuime vuokralla.
tiesin ukon vastauksen heti kun vanhempasa kysyivät asiaa, olivat jopa kohteliaita ja minulle esittivät asian ensin.
mä olin sitä mieltä että mä muutan tuon perässä vaikka siperiaan, ja ite tykkään tästä paikasta, anopin kans tosin käytiin ennen ostoa keskustelu kahdestaan siitä että tämä on sitten minun emännöimä talo, ei hänen :ashamed: olis vissii pitäny sama jutella appiukolle :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
meillä oli tuo tilanne muinoin, tosin asuime vuokralla.
tiesin ukon vastauksen heti kun vanhempasa kysyivät asiaa, olivat jopa kohteliaita ja minulle esittivät asian ensin.
mä olin sitä mieltä että mä muutan tuon perässä vaikka siperiaan, ja ite tykkään tästä paikasta, anopin kans tosin käytiin ennen ostoa keskustelu kahdestaan siitä että tämä on sitten minun emännöimä talo, ei hänen :ashamed: olis vissii pitäny sama jutella appiukolle :xmas:

Tuttavaperheessä appi käy ihmettelemässä suureen ääneen ja paheksuvasti rakennusten uutta väriä.

Tuota, mä olen muuttanut iiihanasta rivarista miehen perässä isoon omakotitaloon. Päivääkään ei mene, ettenkö kaipaisi takaisin omaan rivariini, vaikka kaikkien muiden silmissä nykyinen talo on unelmien talo. Ei mulle :(

Sanoit että jos kyseessä olisi sinun kotitalosi, niin olisit muuttanut jo. Miehelläsi on ilmeisesti juuri sellainen tilanne.
Miten miehesi suhtautuisi jos teillä olisi tilaisuus muuttaa sinun kotitaloosi?

Kuntokartoitukset ovat humpuukia eivätkä kerro totuutta tai sido tekijää vastuuseen jos jotakin löytyykin. Tarkastaisin talon siis vielä kerran ja kunnolla sillä jos myöhemmin jotakin löytyy, olisi todella kurja alkaa vaatimaan rahoja tai tappelemaan asiasta omien appivanhempien kanssa.

Yhteistyössä