Mitä tekisit minun sijassani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Inhoan nykyistä työtäni. Työtehtävät on tympeitä, työilmapiiri kamala, pomo puolueellinen ja diktaattorimainen. En opi työssä mitään sellaista mistä olisi hyötyä jatkossa. Jokainen aamu ahdistaa ja masentaa mennä töihin ja olen siellä lähes itkukurkussa. Uutta työpaikkaa olen yrittänyt hakea, mutta ei tärppää. Nykyinen työsopimus kestää vielä kaksi vuotta ja työt loppuu siihen. Opiskelemaan ei varmasti ole vara lähteä, enkä edes tiedä mikä ala kiinnostaisi :| Tuntuu, että on ihan umpikujassa :(

Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Pidät pään kylmänä ja haet aktiivisesti uutta paikkaa. :hug: Kyllä se vielä tärppää!! :flower:

Näin just, ellei sulla ole sitten taloudellisesti mahdollista sanoo ittees irti ja ottaa vastaan karenssit sunmuut.
Kyllä vielä jotain ihanaa löytyy. =)

Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Pidät pään kylmänä ja haet aktiivisesti uutta paikkaa. :hug: Kyllä se vielä tärppää!! :flower:

Vähän epäilen :( Mulla on kuitenkin aika vanha koulutus, ei työkokemusta miltään "erikoisalalta" ja asutaan täällä nurkassa Suomea, missä työttömyyttä on tosi paljon :(

Onko meillä sama työ? Suosittelen hakemaan sairaslomaa.. Mulla menee nykyään yötkin "töissä", ei ole herkkua herätä painajaiseen ja miettimään töitä keskellä yötä. Meillä tuli muksujen vesirokko just sopivaan saumaan..

Sitkeesti vaan hakemuksia uusiin paikkoihin. :hug: