mitä tekisit jos saisit olla päivän mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisin joku komea mies ja iskisin jonkun ei niin kauniin, mahdollisesti ylipainoisen, heikon itsetunnon omaavan naisen, jonka tietäisin olevan minusta kiinnostunut. Olisin naiselle kiltti, arvostava ja hyväksyvä. Antaisin sellaista kohtelua, jota hän ei tule keltään muulta saamaan ja jonka hän muistaisi koko loppuelämänsä. Rakastelisin arvostavasti ja tyydyttävästi ja antaisin hänen nauttia siitä, että hän on minulle kaikki kaikessa ja hän saisi huomata, että on parasta minulle maailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Olisin joku komea mies ja iskisin jonkun ei niin kauniin, mahdollisesti ylipainoisen, heikon itsetunnon omaavan naisen, jonka tietäisin olevan minusta kiinnostunut. Olisin naiselle kiltti, arvostava ja hyväksyvä. Antaisin sellaista kohtelua, jota hän ei tule keltään muulta saamaan ja jonka hän muistaisi koko loppuelämänsä. Rakastelisin arvostavasti ja tyydyttävästi ja antaisin hänen nauttia siitä, että hän on minulle kaikki kaikessa ja hän saisi huomata, että on parasta minulle maailmassa.

Voi, ihana olet :hug:

oi kuinka kauniisti sanottu! :) mutta mitä sitten jos nainen ei haluaisi rakastella?

haluaisin tietää miltä tuntuu kun panettaa 24/7... :laugh: Lisäks haluaisin selvittää miks mun pallit kutiaa koko ajan, eli miks niitä pitää koko ajan hiplata ja kävellä kädet housusíssa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja m:

oi kuinka kauniisti sanottu! :) mutta mitä sitten jos nainen ei haluaisi rakastella?

ja puh, seuraavana aamuna se suris sun outoa katoamista koko lopun elämäänsä, vajoten suklaan syntiseen syliin.

Haluaisin tietää mikä miehistä tekee sen miehen ja miks niillä on aina se "juttu" tekemättä kun nainen pyytää jotain :whistle:

Ja olisin varmaan sitten ihan perus pohojanmaalaanen perusjuntti :laugh:

No sitten ei rakasteltaisi. Pääasia, että nainen tuntisi olevansa ihanampi ja haluttavampi kuin yksikään stereotypia-missi ja tämä kokemus nostaisi hänen itsetuntoaan ja antaisi paljon loppuelämäksi.

:heart: Ihan hyvällä sanon tämän; mutta olisin oma mieheni, ja kävin sen päivän hänen töissä kokeilemass,a että onko se OIKEASTI niin rasittavaa ja väsyttävää, kun se antaa mun ymmärtää!!

Yhteistyössä