Niin, mitä? Rangaisisitko ja kuinka? Mitä sanoisit? Mitä ajattelisit itsestäsi kasvattajana? Siis miten ratkaisisit tilanteen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Häpeäisin, järkyttyisin ja yrittäisin puhua ja puhua, vedoten lapsen sympatiaan, pakottaa hänet miettimään miltä itsestä tuntuisi jos hänelle tehtäisiin niin. Kyllä se kiusaaminen on aina oire jostain, että oma perhe-elämä olis myös arvioitava uudelleen.