W
waimo
Vieras
saunailtaan jonhonkin korpeen, 100km:n päähän kotoa. Kyseessä työpaikan järjestämä saunailta tai siis asiakas kutsui tämän firman sinne. Heillä piti olla kyyti takaisin sieltä, mut aamulle mies laittoi viestiä että tää kuski oli suuttunut jostain ja he on ilman kyytiä siellä nyt. Kodin suuntaan olis tulossa vain yksi mieheni lisäksi eli taksiin menis paljon rahaa, joten he yrittävät keksiä jotain muuta kyytiä. No, eipä ole vieläkään äijää näkynyt.
Mies ei käy baareissa/omissa menoissaan oikeastaan ikinä, siis vuosia siitä aikaa että olis viikonloppuna ollut pois.
Mä vaan mietin mitä nyt tekisin? Pitäiskö vetää hillittäömät herneet nenään vai mitä? Oikeasti kun ei kauhesti jaksa edes kiinnostaa, kiva vaan olla joskus ihan itsekseen kotona -niin harvinaista herkkua. Mut miten mun siis kuuluis käyttäytyä :-D
Mies ei käy baareissa/omissa menoissaan oikeastaan ikinä, siis vuosia siitä aikaa että olis viikonloppuna ollut pois.
Mä vaan mietin mitä nyt tekisin? Pitäiskö vetää hillittäömät herneet nenään vai mitä? Oikeasti kun ei kauhesti jaksa edes kiinnostaa, kiva vaan olla joskus ihan itsekseen kotona -niin harvinaista herkkua. Mut miten mun siis kuuluis käyttäytyä :-D