Mitä tekisit;huonot välit kummilapsen äitiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei väleissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei väleissä

Vieras
Minun aloitteestani välit katkolla, koska kummilapsen äiti on oikeasti täysi hyeena; käyttää ihmisiä hyväkseen,mollaa ja aiheuttaa jatkuvasti ongelmia. pahinta pahanpuhuminen,ja sen takia siis välit katkolla; en jaksa olla jatkuvasti riidoissa kavereitten/sukulaisten kanssa turhan takia!

Elämä on helpottanut paljon,kun ei tarvitse varoa jokaista liikettään! Huomaan oikeasti olevani todella helpottunut tästä tilanteesta!

Mutta...Niinkuin aina ennenkin,tämä ´ystävä´koettaa luikerrella takaisin! laittelee viestejä koskien lasta. En ole vastannut mihinkään.Nyt edellisin viesti oli että ´mitä teidän lapset toivovat joululahjaksi? ´

Tässä ei oikeastaan ole muuta vaihtoehtoa kuin pitää välit tällaisina,muuten tämä ihminen vähitellen on taas kuvioissa mukana.Niinkuin aina.

Onko se nyt PAKKO pitää jonkunlaiset välit vain sen takia että saa lapselle annettua joulu- ja synttärilahjat?

Jos ei olla väleissä,niin minusta tämä tilanne voisi pysyä tällaisena jatkossakin...?
Kummius ei ole minulle niin pyhä asia (eikä ole tälle ystävällekään) että rupeaisin väkisin mitään vääntämään..?

Täytyy myöntää, että en minäkään juuri lapsesta välitä. Ihan sen takia kun on aina saanut olla heidän aikaansa varuillaan,ettei vaan sano mitään väärää.

Jos sun fiilikset ovat tuollaiset, niin älä ole missään väleissä.Jos ei sulle ole ollut koko ajan tunne, että haluat olla jonkinlaisissa väleissä lapsen vuoksi, niin älä pakota iteesi siihen. Tulee vaan katastrofi.
Onneksi mulla on huiput välit mun 2 kk kummilapsen äitiin ja käyn joka viikko, parhaassa kakski kertaa kattomassa kummipoikaa ja auttelemassa siellä. Mä nautin!!!

Ei missään nimessä tuollaisen käärmen kanssa kannata pelkästään lasten ja lahjojen takia olla väleissä. Itseään täytyy rakastaa sen verran että ei alistu tuollaisiin valheellisten ystävien maaritteluihin.

Tietääkö ystäväsi mitä ajattelet hänestä? Kuulostaa hieman luonnevikaiselta tuo ystävä, joten oletko ehdottanut hänelle menoa ammattiauttajalle? Kaikenlaisen kieroilun ja pahanpuhumisen ja hyväksikäytön on oltava oire jostakin. Oletko joutunut oikomaan näitä puheita muille?

Yhteistyössä