Mitä tekisit 7000 eurolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumikameli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumikameli

Vieras
Pistetään ajatusleikki käyntiin :)

Mitä tekisit jos sinulle olisi 9kk lapsi, vakkari työpaikka odottamassa, 100,000e asuntolainaa ja 7000e säästössä?

-jäisit kotiin hoitamaan lasta säästöjen turvin
-ostaisit auton kun olet juuri saamassa ajokortin
-lähtisit lomailemaan etelään pidemmäksi aikaa
-jotain muuta, mitä?

Itselläni on tuo tilanne, päätökseni olen jo tehnyt, paljastan sen vähän ajan kuluttua, jos on palstalaisilla kiinnostusta :)

Alkuperäinen kirjoittaja kumikameli:
Jopas jotain, kukaan ei valitsisi samaa tietä mihin minä päädyin: Eli jään kotiin kunnes napero on 2v. Ihan sitä varten on nuo rahatkin säästetty :)

valitsinpas:) Niin tein mäkin. Säästöt meni, mut toivottavasti lapselle jäi säästöön jotain paljon parempaa kuin raha

täytyy sanoa että olen yllättynyt vastauksista, täällä moralisoidaan niin paljon pienten vientiä hoitoon ja sitä ettei jäädä kotiin, sanotaan että jäisi kotiin jos olisi rahaa. Mutta ne kaikki taitaa olla jossain muualla kuin vastaamassa tähän ketjuun?
Tällä en tuomitse muiden pätöksiä, vaan sanon sen mistä tällä palstalla on useassa keskustelussa hoettu.

täytyy sanoa että olen yllättynyt vastauksista, täällä moralisoidaan niin paljon pienten vientiä hoitoon ja sitä ettei jäädä kotiin, sanotaan että jäisi kotiin jos olisi rahaa. Mutta ne kaikki taitaa olla jossain muualla kuin vastaamassa tähän ketjuun?
Tällä en tuomitse muiden pätöksiä, vaan sanon sen mistä tällä palstalla on useassa keskustelussa hoettu.

Toi on niin pikkuraha, että sillä ei kauaa hoidella. Kolmisen kuukautta.

siis mikä helvetti teitä vaivaa?! Ostelisitte mieluummin jotain huonekaluja ku pitäisitte lapsen kotihoidossa??!

Niin mä valitsisin kotihoidon, olipa tilanne mikä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:

Toi on niin pikkuraha, että sillä ei kauaa hoidella. Kolmisen kuukautta.

ööö... tähän kaipaisi jo selvitystä teidän rahanmenosta...

Yhteistyössä