Mitä tekisin mulle ja miehelle evääksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä ja mies joudutaan muutaman viikon ajan ajelemaan joka päivä 200 kilometrin päähän ja takaisin (perillä ollaan pari tuntia). Ravintoloissa ja huoltoasemilla syöminen alkaa jo tympiä. Laittakaas ehdotuksia, mitä ruokaisaa voisi itse laittaa evääksi. Eli sellaista, mikä säilyy autossa ja mitä ei tarvitse lämmittää :) Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ot, mutta miksi pitää ajella edestakaisin joka päivä noin pitkä matka? Eikö kannattaisi mieluummin yöpyä ko. paikkakunnalla?

Sairaalassa käydään. Mun on pakko tehdä illat kotosalla töitä. Ja ovathan täällä nuo koululaisetkin, joita emme voi yksin jättää. Ei tätä kauhean monta viikkoa jatku, onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ot, mutta miksi pitää ajella edestakaisin joka päivä noin pitkä matka? Eikö kannattaisi mieluummin yöpyä ko. paikkakunnalla?

Sairaalassa käydään. Mun on pakko tehdä illat kotosalla töitä. Ja ovathan täällä nuo koululaisetkin, joita emme voi yksin jättää. Ei tätä kauhean monta viikkoa jatku, onneksi.

Ok, raskaita reissuja siis. Täytettyjä patonkeja, karjalanpiirakoita, täytettyjä eväsleipiä, pasteijoita, pizzapaloja, ja kahvia termariin. Ruokaisampi salaattikin voisi menetellä, kun laittaa valmiiksi niihin rasioihin joista sitten haarukalla pistelee naamaan. Näin talvisaikaan auto on aika kylmä, joten säilyvyysongelmaa tuskin tulee.

Kiitokset kaikille hyvistä ideoista! Ehditään varmaan toteuttaa jokainen :)

Huomiset eväät sain just valmiiksi: huomenna syödään tortellinisalaattia sekä tonnikala-majoneesi-salaattikolmioleipiä ja pekoni-tomaatti-majoneesi-salaattikolmioleipiä. Ja meinaan keittää vielä kahvitkin termariin ja pakata kunnon pullat mukaan :) Me retkeilijät <3

Yhteistyössä