Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Oon ajatellu että käydään syömässä ja elokuvissa..Ja sit istumassa jossain..Mitkä on hyviä paikkoja?
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Oon ajatellu että käydään syömässä ja elokuvissa..Ja sit istumassa jossain..Mitkä on hyviä paikkoja?
The Grill on hyvä ravintola ja ihan keskustassa torin laidalla. Itseasiassa ihan leffateatterin vieressä (Plevnan siis).
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Oon ajatellu että käydään syömässä ja elokuvissa..Ja sit istumassa jossain..Mitkä on hyviä paikkoja?
The Grill on hyvä ravintola ja ihan keskustassa torin laidalla. Itseasiassa ihan leffateatterin vieressä (Plevnan siis).
Alkuperäinen kirjoittaja Böndis:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Oon ajatellu että käydään syömässä ja elokuvissa..Ja sit istumassa jossain..Mitkä on hyviä paikkoja?
The Grill on ihan ok mutta ei välttämättä mikään romanttinen, on aika avoin ja saa kuunnella kaikkien keskusteluja. Melkein mieluummin menisin Plevnaan syömäänkin, on sentään hyviä oluita.Kannattaa käydä kävelyllä Finlaysonilla ja Tallipihalla, siellä on jo jouluisa valaistus.