Mitä tekis tampereella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiraki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiraki

Aktiivinen jäsen
16.06.2007
1 300
0
36
Vähän ennen joulua tuun miehen kans yhdeksi yöksi tampereelle..KAHDESTAAN =D Ei välttis tarvii tekemistä, mut ajattelin kysäistä onko mitään kivoja ehdotuksia mitä voiski toteuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Oon ajatellu että käydään syömässä ja elokuvissa..Ja sit istumassa jossain..Mitkä on hyviä paikkoja?

The Grill on hyvä ravintola ja ihan keskustassa torin laidalla. Itseasiassa ihan leffateatterin vieressä (Plevnan siis).

Hämeenkadulla on kans mukava paikka, coyote. Sit astor on ravintoloista ihan paras, siellä on pianobaarikin. Mukava syödä ja istuskella. Mäkin kulmalta käännytään alarantaan päin, niin se on siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Oon ajatellu että käydään syömässä ja elokuvissa..Ja sit istumassa jossain..Mitkä on hyviä paikkoja?

The Grill on hyvä ravintola ja ihan keskustassa torin laidalla. Itseasiassa ihan leffateatterin vieressä (Plevnan siis).

Ai no sehän ois kiva..Toivottavasti ois kiva ilma..vois vaan kuljailla, oon asunu tampereella useampi vuosi sitten ja kaupunki on suomen kaunein =)

The Grill on ihan ok mutta ei välttämättä mikään romanttinen, on aika avoin ja saa kuunnella kaikkien keskusteluja. Melkein mieluummin menisin Plevnaan syömäänkin, on sentään hyviä oluita. ;) Kannattaa käydä kävelyllä Finlaysonilla ja Tallipihalla, siellä on jo jouluisa valaistus.

Alkuperäinen kirjoittaja Böndis:

The Grill on ihan ok mutta ei välttämättä mikään romanttinen, on aika avoin ja saa kuunnella kaikkien keskusteluja. Melkein mieluummin menisin Plevnaan syömäänkin, on sentään hyviä oluita. ;) Kannattaa käydä kävelyllä Finlaysonilla ja Tallipihalla, siellä on jo jouluisa valaistus.

Grillissä hyvää ruokaa paskalla palvelulla. Tampereella noin muuten ihan ihme texmexbuumi. Melki tuntuu ettei mitään muuta ole tarjolla.

Yhteistyössä