Mitä tekis kaveriton yh kun lapset isällään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mollukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mollukka

Vieras
niin tosiaan, mitä mä tekisin? En tunne edes yhtä ainutta ihmistä täältä ja lapset isällään viikon. Mitä mä teen jottei mun pää sekoo? :)

Kahville tai minnekkää ei oo kiva mennä yksin, talous ei kestä shoppailua ja ja ja.. Kaapitkin siivottu, mitään semmostakaa ei oo enää tekemättä :)

Ideoita?

Leffaan. Tutustumaan uusiin ihmisiin. Kirjastoon.

Missä asut? Tsekkaa lehdestä tai netistä tapahtumat. Saattaa olla ilmaisia yleisöluentoja, mielenosoituksia, taidenäyttelyitä tms.

Savossa asun, mutten mä oikein osaa yksikseen mennä minnekkään :/

Mä oon muutenkin aika ujo, niin vaikea käydä tutstumaan ihan vieraisiin noin vain, varsinkin ilman lapsia :)

Liikuntaa ja kunnonkohennusta eri muodoissaan: kävelyä, juoksua, uintia, kuntosalia, mitä mahdollisuuksia sun lähellä ikinä onkaan. Sit illalla sauna ja jotain hyvää ruokaa. Tai kylään jollekin sukulaiselle, jos on lähistöllä.

Ei oo ketään sukulaistakaan lähellä, siis oikeesti ei ketään.

no, ehkä mä vaan selviin viikosta tekemättä mitään :D

Ja jos sitä vaikka innostuskin jonnekkin lähtee..

Mistäs päin savoa olet? Olen meinaan itsekkin täältä ylä-savon suunnilta. Eipä mullakaan liikaa noita kavereita ole. Lapset tosin nyt mulla mut ovat aina silloin tällöin isällään joten joskus olisi aikuinen seura kivaa. Haet kirjastosta jotain kivaa luettavaa ja kaupasta herkkuja ja eiku nauttimaan olosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kaveriton yh:
Mistäs päin savoa olet? Olen meinaan itsekkin täältä ylä-savon suunnilta. Eipä mullakaan liikaa noita kavereita ole. Lapset tosin nyt mulla mut ovat aina silloin tällöin isällään joten joskus olisi aikuinen seura kivaa. Haet kirjastosta jotain kivaa luettavaa ja kaupasta herkkuja ja eiku nauttimaan olosta.

Ylä-Savosta minäkin :) Mistä olet tarkalleen?

Mä kävisin (ja käynkin aina moisissa tilanteissa joita on siis ääriharvoin) kirjastossa, lainaan kauheen kasan kirjoja ja luen niitä pää höyryten :)
Välillä voi tehdä kävelylenkkejä niin piristyy ja kroppa kiittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mollukka:

Kisiksestä ollaan, ihan siitä keskustasta.

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen yh:

Miks tuo ei sano mulle mittää.. Oon asunu ihan nii lyhten aikaa et en juurikaan tunne tässä olevia alueita lainkaan..
Eli mitä meinaat?:)

Mä kävisin siellä kahvilla, ihan hyvin voi yksinkin käydä. Kävisin rauhassa kaupoissa, paljon lenkillä ja jumpassa. En tekis ruokaa, vaan ostaisin kaiken valmiina (ainakin melkein). Söisin paljon herkkuja, lukisin, kattosin leffoja ja valvoisin myöhään (jos siis työt ei estä).

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Jos sulla ei ole tuttuja siellä omalla paikkakunnallasi, niin onko kauempana? Ota linkku/juna/auto alle ja lähde kyläileen...

Juu, mutta matkaa on vaa reilu 500km :/

Miten sut on sinne paiskattu? Yli 500 km lähimpiin tuttuihin/sukulaisiin, et tunne paikkakunnalta ketään etkä ilmeisesti ole töissä. Lähditkö miehen perässä, vai miten?

Mä järkkäisin niin että lapset olisivat isällään vähän pidempään kerrallaan, jotta voisin itse käydä sukuloimassa tai ystäviä tapaamassa. Pyytäisin myös läheisiä ihmisiä sieltä kaukaa kylään luokseni.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Jos sulla ei ole tuttuja siellä omalla paikkakunnallasi, niin onko kauempana? Ota linkku/juna/auto alle ja lähde kyläileen...

Juu, mutta matkaa on vaa reilu 500km :/

Miten sut on sinne paiskattu? Yli 500 km lähimpiin tuttuihin/sukulaisiin, et tunne paikkakunnalta ketään etkä ilmeisesti ole töissä. Lähditkö miehen perässä, vai miten?

Ihan muuten vaan tulin, vaihtelun vuoks ja ihan muuten olen tyytyväinenki.
Mä opiskelen, nyt sitte kesälomalla.

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen yh:

Miks tuo ei sano mulle mittää.. Oon asunu ihan nii lyhten aikaa et en juurikaan tunne tässä olevia alueita lainkaan..
Eli mitä meinaat?:)

Siis toi on yleinen (?) kutsumanimi tälle paikkakunnalle. Iisalmen ja Pysäsalmen välissä oleva kaupunki kyseessä.

Yhteistyössä