ei perunaa ja kanakastiketta, eikä riisiä ja kanakastiketta. aineksina on kana, kerma,peruna yms, mutta mitä vois tehdä??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vatukka:perunasipulisekotus, johon joukkoon kanasuikaleet ja mausteet, siihen ruokakerma niin et tavara ei ihan peity... uuniin... hyvää tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kana-kasvispasta uunissa?
Peruna-kanakiusausta?
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Laittaisin kermaista wokkia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:itse olen tekemässä tänään kanasuikaleista kanapastaa. Tulee todella hyvä ja nopeata, kun käyttää creme cuisinea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Vatukka:perunasipulisekotus, johon joukkoon kanasuikaleet ja mausteet, siihen ruokakerma niin et tavara ei ihan peity... uuniin... hyvää tulee![]()
mulla ei ole kun 2dl kermapurkki... voisko laittaa lisäks munamaitoa? ja jos voi niin kuinka? ja kauan pitääs olla uunissa? missä asteessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Vatukka:perunasipulisekotus, johon joukkoon kanasuikaleet ja mausteet, siihen ruokakerma niin et tavara ei ihan peity... uuniin... hyvää tulee![]()
mulla ei ole kun 2dl kermapurkki... voisko laittaa lisäks munamaitoa? ja jos voi niin kuinka? ja kauan pitääs olla uunissa? missä asteessa?
Jatka sitä kermaa hiukan maidolla. Ei siihen kovin paljon enempää edes tarvita nestettä kuin se pari desiä.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Laittaisin kermaista wokkia![]()
wokkiin tulee kasviksia? ja meillä kukaan ei niitä suostu syömään
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Laittaisin kermaista wokkia![]()
wokkiin tulee kasviksia? ja meillä kukaan ei niitä suostu syömään
Juu kasviksia tulee tiettyTyyliin sipulia, pepperonia, paprikaa jne...
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Vatukka:perunasipulisekotus, johon joukkoon kanasuikaleet ja mausteet, siihen ruokakerma niin et tavara ei ihan peity... uuniin... hyvää tulee![]()
Jatka sitä kermaa hiukan maidolla. Ei siihen kovin paljon enempää edes tarvita nestettä kuin se pari desiä.
entäs missä asteessa ja kuinka kauan?
Alkuperäinen kirjoittaja Hopeakaisla:Itse tein juuri kermaista kanakeittoa. Se kerma(vaikkei paljoa laittaisikaan) tekee siitä keitosta ihan erilaisen. Pehmeämmän ja juhlavamman makuisen.