Mitä tekemistä aikuiselle tytölle......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dididam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dididam

Vieras
Asuu yksin,mutta istuu meillä kotona yleensä la-su. Joo ja kyllä,istuu melkeinpä sohvan nurkassa sen mitä on täällä,eli useamman tunnin. Välillä saattaa hetken piirtää tai jotain tuolla meidän työhuoneessa,mutta lähinnä istuu ja kattoo samoja lehtiä useaan otteeseen/jotain kirjaston kirjoja,jos niitä on meillä. Mua jotenkin tympäsee,kun tää rituaali toistuu joka vkl.,eli nyt kysyisinkin,että mitä ihmettä hän vois tehä täällä,kun minusta turhaa tulla tänne vain istumaan useaksi tunniksi.
Tulee yleensä 12-13 maissa ja lähtee 17-18 maissa..

Kyllä minuakin häiritsisi jos aikuinen lapsi tulisi joka viikonloppu nyhräämään kotiin. Huolestuisin, ettei lapsella ole omaa elämää, ei ystäviä, ei mitään. Ja kyllä minä lasten kasvettua aikuisiksi tahdon myös elää omaa elämääni. Jos tiedän, että joka viikonloppu aikuinen lapsi tulee nyhräämään sohvalleni, se rajoittaisi jonkin verran aikuisen naisen omien ihmissuhteiden hoitamista.

Ap, sinua kehoittaisin juttelemaan lapsesi kanssa avoimesti. Kysy, onko hänellä ystäviä, onko kaikki kunnossa? Tuntuuko hänestä, ettei viihdy omassa kodissaan, kun tulee lapsuuskotiinsa joka viikonloppu. Kerro, että olet huolissasi. Ei tarvitse 'häätää' lasta. Yritä vain saada hänet kyselemällä ymmärtämään itsekin miltä tuollainen äidin helmoissa roikkuminen sinun silmissäsi näyttää.

Sanoinko,että ärsyttää,kun tulee kotinsa? en vain välitä siitä,että istutaan koko tuo aika soffannurkassa. Muut täällä tekee omia juttuja kaikki,mut hän istuu.

Pistä pesemään ikkunoita... Keittiön kaappeja tms. kaverinasi.. Tai leipomista. Äläkä ota mutinoita vastaan vaan sanot vaan, että tarvitset nyt apua ja PISTE!

[QUOTE="vieras";28420017]Pistä pesemään ikkunoita... Keittiön kaappeja tms. kaverinasi.. Tai leipomista. Äläkä ota mutinoita vastaan vaan sanot vaan, että tarvitset nyt apua ja PISTE![/QUOTE]

Niin täähän on hyvä. Hyvässä lykyssä se ei enää tule käymään.

miksi ei saa lukea vaan pitää touhuta? Miksi touhuaminen on hienompaa? Minusta lukeminen vaikeampaa ja vaatii keskittymistä, touhuamaan pystyy kuka vaan.

muuallahan lapset ovat kotona 30v- saakka ja se on ok, vain suomessa pitää lähteä yksiöön alle 20 v.

Toivottavasti minusta ei tule tuollaista ikinä, että lapsi ei saa tulla kotiinsa paitsi töihin. ilmaiseksi orjaksi. olisin iloinen jos lapsi tulisi. lapsi jos asuu muualla, niin riittää kyllä se että pitää oman kotisna kunnossa, joillakin aikuisilla lapsilla omat vanhemmat hyppäävät siivoamassa kodin ja kersat.

Kyllä minuakin häiritsisi jos aikuinen lapsi tulisi joka viikonloppu nyhräämään kotiin. Huolestuisin, ettei lapsella ole omaa elämää, ei ystäviä, ei mitään. Ja kyllä minä lasten kasvettua aikuisiksi tahdon myös elää omaa elämääni. Jos tiedän, että joka viikonloppu aikuinen lapsi tulee nyhräämään sohvalleni, se rajoittaisi jonkin verran aikuisen naisen omien ihmissuhteiden hoitamista.

Ap, sinua kehoittaisin juttelemaan lapsesi kanssa avoimesti. Kysy, onko hänellä ystäviä, onko kaikki kunnossa? Tuntuuko hänestä, ettei viihdy omassa kodissaan, kun tulee lapsuuskotiinsa joka viikonloppu. Kerro, että olet huolissasi. Ei tarvitse 'häätää' lasta. Yritä vain saada hänet kyselemällä ymmärtämään itsekin miltä tuollainen äidin helmoissa roikkuminen sinun silmissäsi näyttää.

Ei ole kavereita,kuin koulussa.

[QUOTE="vieras";28420017]Pistä pesemään ikkunoita... Keittiön kaappeja tms. kaverinasi.. Tai leipomista. Äläkä ota mutinoita vastaan vaan sanot vaan, että tarvitset nyt apua ja PISTE![/QUOTE]

Aika laiska oon ittekki pesemään,mutta ehkä tässä kesän päälle täytyy pestä ja sitten saa avustaa.

Kyllä käydään koiran kanssa lenkillä välillä minä ja muut mukulat ja hän tulee mukaan,jos pyydetään,muutoin jää sohvalle. Mutta ei kait mun oo velvollista "leikittää" häntä viikonloppuisin,kun mäkin ite opiskelen,enkä jaksa kauheesti häslätä joka päivä.

Yhteistyössä