Mitä tekemistä Äetsässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilijonkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilijonkka

Vieras
Mitä siellä olis tekemistä lauantaina päivällä? Mies menee hakemaan "ihanaa" romua, ja mä joudun muksujen kanssa viihdyttämään itseäni..
Onko siellä jotain kauppoja, lasten leikkipaikkoja tms? Tai siinä lähistöllä?

ei kun mies lupas hakea jollekin tyypille Helsingissä jonkun moottorin ja jotain muuta romua, ja saa siitä hyvästä sitten palkaksi kevarin. Ihme kauppoja..
Romuttamolla pitää käydä ja sitten jonkun tyypin luona. En mä oikein tiedä muuta, kuin että sen romun penkomisessa kestää..

Jääkää Vammalaan ja menkään sinne Herra Hakkaraisen taloon? Se on kiva!

Ja käytte syömässä ja vähän kaupoilla (kauppoja on vähän, mutta vaihtelua sekin on). ;)

Me jatketaan sitten Äetsästä Karkkilaan (Huittisiin päin kai?), että eikös se Vammala oo vähän niinkun paluumatkalla? Muuten toi Herra Hakkaraisen talo vois kyllä kiinnostaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilijonkka:
Me jatketaan sitten Äetsästä Karkkilaan (Huittisiin päin kai?), että eikös se Vammala oo vähän niinkun paluumatkalla? Muuten toi Herra Hakkaraisen talo vois kyllä kiinnostaakin.

Jos ajatte Äetsästä Karkkilaan, se menee juu Huittisten läpi ja Vammala on sitten Tampereentien varrella, eli n. 15 km rosvosektoriin.

Siinä mielessä Vammala on hieman ohi teidän reitiltä, mutta Äetsä-Vammala väli on 15-20 km, riippuu sijainnista.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilijonkka:
ei kun mies lupas hakea jollekin tyypille Helsingissä jonkun moottorin ja jotain muuta romua, ja saa siitä hyvästä sitten palkaksi kevarin. Ihme kauppoja..
Romuttamolla pitää käydä ja sitten jonkun tyypin luona. En mä oikein tiedä muuta, kuin että sen romun penkomisessa kestää..

Niin ja piti kommentoida, että ah, miten tutun kuuloista. Mun mies on kanssa tuollainen "romu-roope". :kieh: :D

Yhteistyössä