Mitä tekee miehellä joka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokomakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko oikeasti syytä miettiä et laittais firman huilimaan ja menis vaik töihin vähäksi aikaa. Millä alalla firma on (yleisluontoinen vastaus riittää hyvin)

kyselee se rouva-autoilija

Ja lisään että totta helevetissä kuka tahansa on väsyny tollasen päivän jälkeen.Ja varsinkin ku noin pitkää päivää tekee viitenä päivänä viikossa.
Mut jotenkin tuntuu ettei sillä ole edes mielenkiintoa olla meidän kaa....
Tiedän tasan tarkkaan muitakin samoja hommia tekeviä miehiä ja silti niillä on aikaa ja energiaa olla myös perheen kans.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja lisään että totta helevetissä kuka tahansa on väsyny tollasen päivän jälkeen.Ja varsinkin ku noin pitkää päivää tekee viitenä päivänä viikossa.
Mut jotenkin tuntuu ettei sillä ole edes mielenkiintoa olla meidän kaa....
Tiedän tasan tarkkaan muitakin samoja hommia tekeviä miehiä ja silti niillä on aikaa ja energiaa olla myös perheen kans.

ihmiset on erilaisia. ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. minun miehellä oli vähän sama homma mutta häneltä löytyi myös diabetes..

Alkuperäinen kirjoittaja No :
oiskohan niillä kannustavampi vaimo? Ootko oikeesti miettinyt sitä?

Joo,sen verran kannustava vaimo oli että tempas lapsen kans ja lähti.
Silloin aukes miehen silmät.Sitä ennen ei tajunnu mikä on homman nimi.

Jos on noin paljon töissä, niin varmasti väsyttää, eikä jaksa. Kannattaakin miettiä, elääkö sitä varten, että täyttää päivänsä työllä ja on aina väsynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos on noin paljon töissä, niin varmasti väsyttää, eikä jaksa. Kannattaakin miettiä, elääkö sitä varten, että täyttää päivänsä työllä ja on aina väsynyt.

mutta kai tuoki asia on kummankin asia eikä vain miehen kun sitä rahaakin on varmasti saatava.

Työtä tehdään elääkseen- ei eletä työtä tehdäkseen.

Mutta yrittäjänä oleminen on :headwall:
Oliskos apua töihin saatavilla? Harjoittelijoita? Nykyään saa tukea ekan työntekijän palkkaukseenkin. Ei jaksa yrittämistään eikä perhe-elämäkään herkkua ole jollei joskus ota irtiottoa, edes pientä.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

mutta kai tuoki asia on kummankin asia eikä vain miehen kun sitä rahaakin on varmasti saatava.

Mutta Ap sanoi, että hän osallistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja mokomakin:
Niin ja selitys kuuluu että ku hän on niiiin väsyny töitten jälkeen.
Lähtee aamulla 7 maissa ja tulee siellä 19-20 kieppeillä.

Itsellä vastaava tilanne. Ei ole helppoa vaimollekaan, mutta hän tietää että tilanne muuttuu heti kun (jos) hän palaa töihin. Natina ei ainakaan auta, kun miehellä valmiiksi huono omatunto siitä ettei vietä tarpeeksi aikaa lastensa kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Mutta Ap sanoi, että hän osallistuu.

ÖÖÖ missä välissä?? mutta jos on yritys niin on yritys ei sitä noin vain unoheta! kyllä se on kummankin asia miettiä mitä sitten jos yrityksestä luovutaan tms. ja mistä sen tietää esim. jos yritys on peritty jne. eikä sitä halua sen takia kovin helpolla luopua...

Mies on varmasti vasynyt, mutta niin olet varmaan myos sina! Ehka teidan taytyy miettia, kannattaako suhdetta ja perhetta rikkoa tyon takia, vaan voisiko niita tunteja vahentaa tai vaikka etsia uutta tyota... Jos ette tuohon puutu, kasvaa varmaan molempien tyytymattomyys ja silloin kun ei ole enaa mitaan yhteytta, eika intiimiytta, on perhe- elama ja suhde huonolla tolalla... Puhu miehesi kanssa, jotta paasette ratkaisuun, jossa voitte molemmat olla onnellisia. :hug:

Mä en kyllä ymmärrä, miten molempien pitää olla yrityksestä vastuussa, jos perheestä on vastuussa vain toinen. ei se näin mene ja jos se yritysjuttu on tosi raskas, niin ei varmasti kannata.

tuon takia MINÄ oli KALMALA, NALKUTTAVA ja paljon muuta enkä antanu ukon perustaa firmaa, varsinki ku se ois toiminu niin että tekee oman työn oheilla hommat, mikä ois tartkottanu huonolla tuurilla sitä että olis ehtiny vuorokaudessa nukkua 2h..

Minä olen myös yrittäjä, olen ollut jo 18 vuotta.
Päivät on pitkiä ja vaikka kotiin tulenkin, niin ei työt sieltä päästä mihinkään häviä.
Toki, voisin maata sohvalla mutta mulle taas antaa vastapainoa tälle ikuiselle työnteolle se, että
olen pojan kanssa, teen koti hommia, käydään porukalla kylässä tai milloin missä. Kyllä tämä työ veisi multa ihan kaiken jos antaisin sen niin tehdä, mutta olen huomannut et mun elämässä on niin pajon muutakin.
En kyllä työtäni ja yrittäjyyttäni pois vaihtais, mutta onneksi ei avopuoliso ole sitä koskaan pyytänyt/vaatinut !

Yhteistyössä