Mitä teinipojalle pitäisi opettaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piika-äiti

Vieras
Hän osaa pyykätä, imuroida, lakaista, laittaa perusruuat ja leipoa sämpylät, tietää mitä ruoka maksaa, osaa vaihtaa ketjut fillariin ja laittaa lampunvarjostimen, taitaa pestä ikkunat, täyttää kelan lomakkeen ja vaihtaa vauvalle vaipan.

Kertokaa te parikymppiset ja muutkin, mitä vielä pitäisi mamman opettaa ennnen kuin nuori mies pyrähtää omilleen...

Komdomit ovat yläkerran vessan vihreässä maljakossa tarvittaessa käytettävissä ja kavereillekin jaettavissa, jos tiukka paikka on ja siten selvitään ei-toivotusta teiniraskaudesta.

Ja tietokoneet hän huoltaa meillä, on huoltanut pitkään. Mammakaan ei pääsisi palstalle ilman näitä taitoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Komdomit ovat yläkerran vessan vihreässä maljakossa tarvittaessa käytettävissä ja kavereillekin jaettavissa, jos tiukka paikka on ja siten selvitään ei-toivotusta teiniraskaudesta.

Ja tietokoneet hän huoltaa meillä, on huoltanut pitkään. Mammakaan ei pääsisi palstalle ilman näitä taitoja.

Hyvä juttu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:
Ei taida kuulua mamman hommiin, mut kai poika osaa käyttää kondomia? Siis tarvittaessa. :whistle:

Kyllä mä oon ostanut teinipojille kondomit noin varalta ekaa kertaa varten. Tästäpä juohtuikin mieleen että nyt tuolle kuopukselle kun ikää jo 15 vaikkei nyt tyttökaveria ainakaan kotiin ole tuonut mutta kavereita paljonkin.

Kai osaa vaihtaa petivaatteet yms.. ?Voi tuntua uskomattomalle mutta mun tielle on osunut aikuinen mies joka ei ollut varmaan ikinä joutunut vaihtamaan petivaatteita, ja oli pussilakanan kanssa ihan hukassa, että mistä laitetaan kädet ja mistä peittoa kiskotaan.. ! Meillä mies hoitaa aina pakastimen sulatushommat yms.ihan plussaa, vaikka osaan tietysti itsekin. Imurin pölypussin vaihtoon myös nakitan aina mieheni, osaa sen homman paremmin, kun mulla jää aina jotenkin vinksalleen, ja roskat on sitten jossain muualla.

tuo kuulostaa aika hyvälle kotikasvatukselle, vielä kun osaa pyöräyttää vessaharjaa pytyssä jos kakat ei lähde vessanvedolla niin avot kuuulostaa aika täydelliselle omillaan tulevalle miehenalulle

Alkuperäinen kirjoittaja hannes:
Opeta poika kuuntelemaan motkotusta tuntikausia, niin että osaa päästää suuren osan naisen sanomisista toisesta korvasta ulos mitenkään reagoimatta.

No se tulee kyllä luonnostaan........

Pidä huoli että hän osaa kravatinsolmun.

Mun miehen puoli sukua kääntyy mun puoleeni siinä asiassa. B)

Kravattisolmun teon mies on opettanut kaikille pojilleen alakoulun alkuluokilla.

Ja tietty peruskohteliaisuus on kuulunut asiaan kautta vuosien, jos kohta minun pitää räpyttää silmiäni nähdäkseni meijän pitkätukkarokkarin avaamassa ovea naisille...

Uskon hänellä myös olevan jonkun verran Hanneksen kaipaamaa toleranssia, ihan ilman äidillistä motkotusta nämä opit eivät ole tulleet.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
harvemmin varmaan kyse on siinä, ettei mies jotain kotihommaa osaisi vaan siinä ettei viitsi tehdä...turhaan opetat vaimo tekee sitten puolesta kuitenkin

Voisiko se vielä tänäänkin olla niin, että nainen haluaa leikkiä täydellistä ja kaikki kotityöt tekevää pikkuvaimoa ja ei anna miehelle mahdollisuutta osallistua kotitöihin ja "sotkea" vaimon koti-idylliä?

Voiko? Vastatkaa te parikymppiset palstailijat...

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
harvemmin varmaan kyse on siinä, ettei mies jotain kotihommaa osaisi vaan siinä ettei viitsi tehdä...turhaan opetat vaimo tekee sitten puolesta kuitenkin

Voisiko se vielä tänäänkin olla niin, että nainen haluaa leikkiä täydellistä ja kaikki kotityöt tekevää pikkuvaimoa ja ei anna miehelle mahdollisuutta osallistua kotitöihin ja "sotkea" vaimon koti-idylliä?

Voiko? Vastatkaa te parikymppiset palstailijat...

voihan se olla. meillä minä teen suurimman osan koska kun mies sanoo että tekee "kohta" niin se tarkoittaa että tekee viikon sisällä. teen siis mielummin itse heti kuin odotan ja menetän hermoni.

Yhteistyössä