Mitä tein väärin???

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Tulin autolle (kaupasta). viereeni oikealle puolelle oli juuri pysäköinyt auto, siitä nousi kaksi naista. Laitoin omat ostokseni kyytiin, samalla sivusilmällä seurasin näitä naisia, kun huomasin, että heillä on muksu mukana. Toinen otti lapsen pois takapenkiltä sen jälkeen ku oli nostanut rattaat kontista.
Minä käynnistin auton siinä vaiheessa kun he kaikki 3 seisoivat oman autonsa perässä. Katsoin taakse oikeasta takaikkunasta ulos jotta pystyisin olla varma, että he kaikki siinä vieressä ovat pois autojen välistä ja minun auton takaa kun lähden liikkeelle.
No, kohtasinkin sitten toisen naisen katseen ja hän alkoi siinä jotain irvistelemään minulle tämän ikkunan takana.

Mä olin et :o ja :laugh:

Missä kohtaa mä tein väärin et ansaitsin tuon ilveilyn??? Mulla autossa NELJÄ turvaistuinta, tiedän mitä se on liikkua lasten kanssa ja minä odotin kiltisti, että he saivat itsensä pois autosta. olisko mun pitäny olla käynnistämättä omaa autoa?? Pakinkin laitoin jossain vaiheessa päälle odottamaan et pääsen peruuttamaan. Mut mitä hel..ttiä mä tein et ärsytin tätä toista naista niin paljon et hän halus nolaa itsensä? kas kun ei istahtanut mun viereen rupattelemaan lämpöisiä :kieh:

Ja siis tähdennän että mun auto ei liikkunut yhtään ennenkuin näin kaikki viereisen auton ihmiset, he olivat saaneet purkaa autonsa rauhassa, he eivät saaneet mun auton pakokaasuja päällensä ja jos saivat niin tyhmiähän he olivat että seisoivat auton perässä johon näkivät kuskin menevän sisään.

Että mua tympii tollaset ihmiset jotka ei osaa sit arvostaa sitä että mä odotan heitä!!!!! kun en haluis ajaa kenenkään päälle vahingossa ja tiedän itsekin kuinka raivostuttavaa on et auto lähtee vierestä ja sä ite roikut oven välissä. Mutta kun heillä oli ovet siinä vaiheessa kiinni!

Löytyiskö tää ihana henkilö täältä palstalta selvittämään mulle, että mitä tein väärin???

Joo en mäkään ymmärrä mitä teit väärin.. kiinnostaisi muakin tietää. Noin mäkin meinaan toimin ja toivo että meidänv ierestä lähtevät toimsivat. Meillä kun myös istuimia autossa niin tosi kiva roikkua siinä lapasia kiinnittämässä kun viereinen auto lähtee samalla pois. Yleensä tulen itse välistä pois ja päästän toisen lähtemään, on sitten helpompi lapsiakin kiinnitellä, mutta aina ei huomaa siinä pyllistellessään viereisen tulevan autolleen.

mitäs viisveisaat mitä toiset ihmiset ajattelee, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, turhaan käyttää energiaansa moisen asian miettimiseen, mitä toiset ihmiset ajatteli juuri sillä hetkellä,höh!

Joo, ei mua siis henk. kohtaisesti tuo irvailu häirinny. lähinnä nauratti! mut jäi vaan mietityttää et mitä jos tein sit jotain väärin. Tämä irvistellyt nainen oli kyllä sit kans keskivaiheella raskaana et pistin sen raskauden piikkiin :D itse olen myös ollut melkoinen ärripurri sen mahan kanssa ja ihan pienen pienetkin asiat ärsyttävät!

Yhteistyössä