Mitä teille tulee tällaisesta mieleen? (Miehen käytöksestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloitusviestistä voi päätellä, eytä jotain on meneillään, mutta mikä se jokin on, on vaihtoehtoja paljon. Ap:n mies voi suunnitella vaimolleenkin jotain yllätystä tai kyseessä voi olla liikeneuvottelut, josta ap ei ole tietoinen jne...

[QUOTE="eee";28622589]No on tuo nyt hiukan jännän kuuloista, jos mies kaveriaan varten leikkaa kyntensä...[/QUOTE]

Onko nainen menossa panemaan toista miestä jos ennen kaverille lähtöä

1) käy pesulla ja ajaa pillukarvat/kainalot suihkussa
2) pesee kädet ja leikkaa kynnet
3) jne jne

Jännän kuuloista? Täh?

Vain nainen voi vetää tuollaisista jotain helvetin johtopäätöksiä. Minä leikkaan kynteni sen takia että pitkät kynnet ovat epäsiistit ja saatan leikata ne ihan riippumatta siitä mihin olen menossa koska siisti ihminen välittää ulkonäöstään noin ihan yleisesti eikä mistään tietystä syystä. Ja ulos lähtiessä se oma ulkonäkö ja olemus tulee ensimmäisenä mieleen, sen luulisi naisenkin ymmärtävän. Miksi nainen meikkaa mennessään ystävättärelleen kylään? Salaileeko se jotain?

Nämä spekulointiketjut ovat ihan hulvattomia. Jos mies laittaa dödöä/partavettä/geeliä, leikkaa kyntensä, vaihtaa puhtaat kalsarit, peseytyy tai jotain muuta äärimmäisen ihmeellistä niin ämmät ovat ketjussa heti vauhkona spekuloimassa että mies pettää/on homo/salailee jotain muuta.

Käsittämätöntä. Naiset ovat käsittämättömiä.

no exä paljastui valehtelusta juuri noin koska tälläytyi, oli lähdössä kalaan kaverin kanssa, mutta sitten selvisikin että baariin meni naista tapaamaan

Mitä jos mies sanoo, että haluaa ihan itse mennä ja pyöräillä?

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28624109:
sano miehelle, että sä viet miehen autolla ja haet sitten yöllä pois. että turhaa lähtee pyörällä mihinkään. katso mikä on reaktio

Mun mies hakeutuu usein rauhalliseen tilaan puhumaan puhelimessa kun lapset mekastaa, samoin teen minä. Ja käy aina suihkussa, laittaa hiukset ja dödöä ennen lähtöä minne vaan. Mutta jos ennen hoitanut puhelut yleisesti eikä laittautunut baariin niin sitten jotain outoa. Käykö usein baarissa/tavannut tätä kaveria pitkään aikaan? Jos harvinainen tilanne sai innostumaan?

No ihan taatusti meilläkin mies ihmettelisi jos olisin lähdössä tapaamaan jotain naispuolista kaveria ja meikkailisin ja kävisin suihkussa just ennen sitä. Koska en ole aiemmin niin tehnyt, en jaksa meikkailla edes baariin lähtiessä kuin joskus. Jotkut kynnet nyt saatan leikata ihan milloin vaan ja siitä ei vois mitään päätellä. Ja kyllä minä hygieniastani huolen pidän, sitä joku alkaa kuitenkin kohta täällä epäilemään. Mutta en varta vasten suihkussa käy jos johonkin oon menossa. Ja meikkaan vaan jos mennään johonkin juhliin tms. Koska ei minulle mikään kunnon meikkaus edes sovi, niin ei sitä sitten viitsi ihan vaan kevyestikään meikata, kun ei sitä juurikaan sitten erota. Paitsi sit just juhliin mentäessä on kiva vähän ehostaa.

Meilläkin mies saattaa puhelut puhua joskus toisessa huoneessa, mutta ilman salakuunteluakin ne kyllä kuulee vaikka olis alakerrassa. Ja tuskin se autojuttuja tms. puhuis jonkun naisen kanssa. Ja tosiaankin alkais vähän epäilyttämään jos se kävis suihkussa just ennenkuin johonkin lähtee, kun ei se muutenkaan käy koskaan suihkussa. Kun käydään aika usein saunassa.

Mun mies leikkaa hiukset, siistii parran, leikkaa kynnet ja vaikka mitä muuta aina jos on lähdössä ovesta ulos ja sattuu olemaan siinä ylimääräistä aikaa. Pyörii ympyrää ja touhuu kaikenlaista että saa aikaa kulutettua.
Mutta miks ihmeessä sä täältä palstalta asiaa kyselet, kannattais kysyä mieheltäs suoraan.

[QUOTE="vieras";28626349]Mun mies leikkaa kyntensä kun haluaa sormettaa mua.Ehkä sillä jotain mielessä baarireissun jälkeen.[/QUOTE]

Ja kun sormetetaan miehen anusta, kuten tässä tapauksessa, kynsien laikkaaminen on erityisen suotavaa koska eturauhanen saattaa vaurioitua.

Yhteistyössä