Mitä teille tulee tällaisesta mieleen? (Miehen käytöksestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
On kertonut jo aiemmin, että menee kaveriansa moikkaamaan illalla. Kertoi menevänsä autolla, jos kaveri vaikka tarvitsee kyydin jonnekin (tää kaveri tulee jostain kauempaa). Ei soita tälle kaverille koskaan minun ollessani paikalla vaan menee ulos/toiseen huoneeseen puhumaan.

Nyt sitten alkoi kautta rantain puhumaan, että meneekin pyörällä. Kysyin miksi, niin hän sitten sanoi, että aikookin juoda alkoholia niin ei mene autolla. Kysyin aikooko ottaa ihan kunnolla niin virnuili vaan ja sanoi, että juo vaan pari, että juttu luistaisi paremmin. Pyörää ei vie sinne minne on menossa vaan jättää sen kuulemma toiseen paikkaan, ettei sitä varasteta, mutta keskustaan kuitenkin. Ei kertonut mihin kuppilaan oli menossa, en kyllä kysynytkään.

Kävi suihkussa, leikkasi kynnet, ajoi parran. Kävi pari kertaa sukimassa tukkaan geeliä. Puheli hermostuneesti ja haahuili edestakaisin kunnes lähti.

Jos en luottaisi mieheen niin saattaisin kyllä jo vetää kaikenlaisia johtopäätöksiä, mutta luotan kuitenkin. En ole ennen vastaanottanut tuollaista käytöstä häneltä (ollaan oltu vuosia yhdessä), siksi olen nyt hieman hämmentynyt, koska hän selkeästi oli hyvin omituinen eikä oma itsensä.

Kysy passaako lähteä mukaan hömpöttelemään!

Toi haahuilu ei välttämättä merkkaa mitään. Itsekin puuhailen kaikenlaista, jos olen lähdössä johonkin ja on ylimääräistä aikaa.

[QUOTE="mamm";28622587]joo kysy seuraan liittymisestä:) entä jos oli vaan innoissaan?[/QUOTE]

No se voi olla, että oli vaan innoissaan. :) Ihmettelin vaan ku tuli niin sekalaista settiä suusta. En voi lähteä, kun lapset ovat kotona.

[QUOTE="eee";28622589]No on tuo nyt hiukan jännän kuuloista, jos mies kaveriaan varten leikkaa kyntensä...[/QUOTE]Jännän kuuloista? Täh?

Vain nainen voi vetää tuollaisista jotain helvetin johtopäätöksiä. Minä leikkaan kynteni sen takia että pitkät kynnet ovat epäsiistit ja saatan leikata ne ihan riippumatta siitä mihin olen menossa koska siisti ihminen välittää ulkonäöstään noin ihan yleisesti eikä mistään tietystä syystä. Ja ulos lähtiessä se oma ulkonäkö ja olemus tulee ensimmäisenä mieleen, sen luulisi naisenkin ymmärtävän. Miksi nainen meikkaa mennessään ystävättärelleen kylään? Salaileeko se jotain?

Nämä spekulointiketjut ovat ihan hulvattomia. Jos mies laittaa dödöä/partavettä/geeliä, leikkaa kyntensä, vaihtaa puhtaat kalsarit, peseytyy tai jotain muuta äärimmäisen ihmeellistä niin ämmät ovat ketjussa heti vauhkona spekuloimassa että mies pettää/on homo/salailee jotain muuta.

Käsittämätöntä. Naiset ovat käsittämättömiä.

Jännän kuuloista? Täh?

Vain nainen voi vetää tuollaisista jotain helvetin johtopäätöksiä. Minä leikkaan kynteni sen takia että pitkät kynnet ovat epäsiistit ja saatan leikata ne ihan riippumatta siitä mihin olen menossa koska siisti ihminen välittää ulkonäöstään noin ihan yleisesti eikä mistään tietystä syystä. Ja ulos lähtiessä se oma ulkonäkö ja olemus tulee ensimmäisenä mieleen, sen luulisi naisenkin ymmärtävän. Miksi nainen meikkaa mennessään ystävättärelleen kylään? Salaileeko se jotain?

Nämä spekulointiketjut ovat ihan hulvattomia. Jos mies laittaa dödöä/partavettä/geeliä, leikkaa kyntensä, vaihtaa puhtaat kalsarit, peseytyy tai jotain muuta äärimmäisen ihmeellistä niin ämmät ovat ketjussa heti vauhkona spekuloimassa että mies pettää/on homo/salailee jotain muuta.

On kyllä käsittämätöntä spekulointia, vaikka vain n. puolet miehistä pettää parisuhteessa.

On kyllä käsittämätöntä spekulointia, vaikka vain n. puolet miehistä pettää parisuhteessa.
Hanuristasiko tuon tilastohelmen nykäisit? Koska se ei pidä paikkaansa.

Jos pitää puolison käyttäytymistä epäillä tuolla tasolla niin sitten suhteessa on jotain oikeasti vialla, kuka hitto nyt minkään tilaston valossa alkaa puolisoaan epäilemään? Minä en ainakaan sellaisessa suhteessa haluaisi olla päivääkään jossa pitää analysoida puolison hygieniatottumuksia pettämisen pelossa.

Jos pitää puolison käyttäytymistä epäillä tuolla tasolla niin sitten suhteessa on jotain oikeasti vialla, kuka hitto nyt minkään tilaston valossa alkaa puolisoaan epäilemään? Minä en ainakaan sellaisessa suhteessa haluaisi olla päivääkään jossa pitää analysoida puolison hygieniatottumuksia pettämisen pelossa.

Tässä ei ollut kyse siitä, että epäilisin vaan siitä kun kertaakaan tällaista käytöstä ei ole tullut vastaan, niin ihmettelen miksi ihmeessä hän oli niin omituinen.

Olet tainnut tehdä vähän vääriä valintoja naisten suhteen kun noin vihaisin silmin kommentoit :D.

Joko sun mies on metroseksuaali, homo tai pettäjä. Jos mun mies on lähdössä kuppilaan miespuolisen kaverin kanssa, niin se ei todellakaan vaivaudu sitä varten suihkuun, geelaamaan hiuksia ja leikkaamaan kynsiä.

Jos ne kynnet vaan oli pitkät just nyt? Mää ainakin leikkaan omani milloin mieleen juolahtaa, tai jopa niin etten leikkaa kaikkia kerralla vaan ainoastaan ne muutaman ylipitkän. Mitähän siitä vois päätellä?

Jännän kuuloista? Täh?

ei vaan sä oot käsittämätön! Nimittäin kyse on tiedätkö sellasesta käytöksestä mikä ei ole sille omalle miehelle ominaista..ymmärrätkö?

jos ennen on antanu partansa rehottaa tai leikannu partansa kerta viikkoon, tukkakin on miten sattuu tai ehkä harjaa sen,mutta ei erityisemmin laita.. ja yhtäkkiä meno on muka samanlainen kuin ennenkin,mutta laitetaan tukkaa,ajetaan aprtaa leikataan kynsiä yms yms. Niin se on se mikä on epäilyttävää.

eriasia jos se ukko laittautuu samanlailla vaikka vaimonsa kanssa syömään menness.kauppaan mennessä yms.Sithän siinä ei oo mitään ihmeellistä!

Minä en varmaan edes kiinnittäisi huomiota mihinkään kynsien leikkailuun tms mutta tuo että menee puhumaan puhelut eri huoneeseen on outoa. Pettäjälle tyypillistä.

Tässä ei ollut kyse siitä, että epäilisin vaan siitä kun kertaakaan tällaista käytöstä ei ole tullut vastaan, niin ihmettelen miksi ihmeessä hän oli niin omituinen.

no tuossa tilanteessa ajattelisin hänen menneen tapaamaan anista jota haluaa miellyttää(sillä mieshän ei kato onko tosien miehen tukka laitettu tms) kuhan on sellanen perus siisti ettei ihan paskalle haise...

Yhteistyössä